تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

ارگاســــــــــم در خانم ها

جمعه 5 اسفند 1384

ارگاســــــــــم در خانم ها

سالها پیش در یک مطالعه مشخص شد که تنها 30 درصد خانمها،بعد از ازدواج به ارگاسم میرسند.هرچند در آن موقع به غلط چنین تعبیرشد که فقط 30 درصد خانمها توانایی رسیدن به ارگاسم را دارند، ولی امروزه میدانیم که تمام زنها میتوانند به ارگاسم برسند و حتی گروهی از آنها قادرند چند ارگاسم به دنبال هم داشته باشند.

برای به ارگاسم رسیدن خانمها چند عامل مهم وجود دارد:
1- شرایط روحی:در حالت بی اعتمادی، هیجان و اضطراب،دستیابی به ارگاسم برای زن غیر ممکن است.

2- تعداد دفعات و فاصله بین نزدیکی:هرچه فاصله بین فعالیت جنسی بیشتر باشد، امکان تحریک زن مشکلتر بوده و شانس به ارگاسم رسیدن او کمتر است.در این بررسی مشخص شد که اگر فعالیت جنسی مجدد در فاصله کمتر از 36 ساعت صورت گیرد،زن از لحاظ فیزیکی و روحی زودتر تحریک شده و راحتتر به ارگاسم میرسد.برعکس اگر فاصله میان انجام دو سکس کمتر از 36 ساعت نباشد،آنگاه تلاش زیادی برای تحریک جنسی او لازم است.

3- مردان بسته به سن، وضعیت سلامت،شرایط روحی و رژیم غذایی بطور متوسط هر 24 تا 72 ساعت به تخلیه جنسی نیاز دارند.اگر فاصله سکس بین زن و مرد بیشتر از این مدت باشد مرد خیلی زود و قبل از آنکه بتواند زن را به ارگاسم برساند انزال میشود.

4- در بسیاری از جوامع هیچ آموزشی در مورد لذت جنسی وبرقرارکردن ارتباط لذت بخش با جنس مخالف، به جوانان داده نمیشود.بسیاری از زنها و مردها رابطه جنسی را در طول زمان و برحسب تجربه خود یاد میگیرند.در معدود جوامعی که در مورد تحریک جنسی به زن و مرد آموزش داده میشود معمولا" ازدواجها موفق تر است(از لحاظ جنسی).

لازم به تذکر است که زنها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:
نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود.
نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار(معمولا"فشار نوک آلت مرد) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود 2 اینچی از مدخل آن قرار دارد.
در احساس این دو نوع ارگاسم تفاوت زیادی وجود داردکه شایدبه علت تفاوت عصب گیری کلیتوریس با نقطه جی باشد .

بعضی از پوزیشن های نزدیکی برای تحریک نقطه جی مناسب تر هستند.دو وضعیت رایج نزدیکی که در آنهانقطه جی بخوبی تحریک میشوند عبارتند از:
1- مرد به پشت خوابیده و زن پاهایش را دو طرف مرد گذاشته و زانو میزند.
2- زن به شکم خوابیده و مرد از پشت آلت خود را وارد واژن نموده و نزدیکی مینماید.
در هردوی این وضعیتها زاویه آلت مرد با واژن به گونه ای است که نقطه جی بخوبی تحریک میشود.

راه دیگر برای تقویت ارگاسم در خانمها انجام تمرینات ورزشی کجل است.در این ورزش ماهیچه های کف لگن چند بار در روز شل و سفت میشوند.لازم به تذکر است که این نوع ورزش علاوه بر تقویت ارگاسم و لذت جنسی در پیشگیری از عوارض زایمان و افتادگی مثانه نیز بسیار موثر است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر