تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

ضعف فیزیکی در آلت جنسی مردان و استفاده غلط از برخی داروها

سه شنبه 6 شهریور 1386

ضعف فیزیکی در آلت جنسی مردان و استفاده غلط از برخی داروها

ضعف فیزیکی در آلت جنسی مردان و استفاده غلط از برخی داروها

ارسال مقاله از : دکتر میرزائی

آیا واقعاٌ اندازه آلت جنسی مهم هست؟

مردان همواره فکر می کنند که شریک جنسی آنها از آلت بزرگتر بیشتر لذت میبرد.واقعیت این است که شریک جنسی شما بیشتر ترجیح میدهد که شما مهارت بیشتری در امور جنسی داشته باشید و بدانین که منظور از رابطه جنسی فقط و فقط دخول نیست و همچنین در طول رابطه فقط بخود فکر نمیکنین و یک عاشق با بازوهای گرمی هستید.

شما در حقیقت خیلی هم غیر طبیعی نیستید! در واقع مدتهاست که باشگاهی تشکیل شده که امثال شماها در اون عضو هستند! واقعیت این است که تقریبا همه مردان نسبت به آلت جنسی یکنفر دیگر حسودی می کنند!

اما حقیقت این است که تفاوت خیلی کمی میان آلتهای درشت تر و کوچکتر وجود دارد چون آلت کوچکتر اندازه بیشتری رو در زمان نعوذ بخود خواهد گرفت تا آلتهای قطور تر و سنگینتر . توضیح اینکه آلت های درشت و بلند بعد از تخلیه منی سفتی خود را سریعتر از دست میدهند و این چیزیست که زنان اصلاٌ ترجیح نمی دهند. اندازه درشت آلت در رابطه جنسی می تواند باعث فشار و زدگی زن از رابطه نیز گردد.

شاید بهتر باشد که شما پسرها اینقدر بروی اندازه آلت خود تمرکز نکنین و سعی کنین یکمفدار بروی تکنیکهای معاشقه و مواظبت و بوسه ها و لامسه کار کنید بجای اینکه همواره خود را درگیر بزرگتر کردن اندازه آلت خود کنید

افسردگی به علت تصورات غلط از اندامهای جنسی

برخی از پسرها و آقایان پیرو شنیده ها که عموما پایه ی علمی ندارند دچار افسردگی می شوند خیلی ها چون فکر میکنند که آلت جنسی آنها بیش از حد کوچک است و به خاطر همین موضوع از ازدواج صرف نظر کرده و به علت عدم بازگو کردن این موضوع دچار افسردگی می شوند حال آنکه در واقعیت هیچ مشکلی ندارند اندازه طبیعی آلت مردانگی میباید بین 10 تا 16 سانتیمتر باشد که بیشتر از آن بر کیفیت یا کمیت رابطه تاثیری ندارد نه برای خود فرد و نه برای همسر وی . متاسفانه برخی شرکتهای تولید کننده داروهای تقویتی در قالب مطالب پزشکی جعلی و بی پایه و اساس به نیت کسب امتیاز فروش بالای داروهای قوای جسمانی سعی در منحرف کردن افکار جوانان داشته و با تبلیغات گسترده بازار بزرگی برای خود دست و پا کرده اند .

نکته مهم و کلیدی اینست که تمامی داروهای تقویت کننده قوای جنسی یا جسمانی عوارض زیادی بهمراه دارند که در قالب قرص ، ژل ، کرم ، پماد ، اسپری و ... ارائه می شود از اینرو از داروهایی که به صورت غیر مجاز به فروش میرسد یا در برخی شبکه های تلویزیونی یا سایتهای اینترنتی معرفی می گردد استفاده نکنید و اگرم قصد مصرف داویی دارید از داروهایی که تحت مجوز وزارت بهداشت و درمان میباشند استفاده کنید ( البته همانطور که عرض شد اکثر این داروها چه با مجوز و چه بدون مجوز عوارض زیادی بهمراه دارند ) بهترین روش برای تقویت و بزرگ شدن آلت جنسی مردان عمل جراحی میباشد.

ارسال مقاله از : دکتر میرزائی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر