تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

تفاوت میان دوست داشتن ، عشق و وابستگی در روابط دو جانبه

پنجشنبه 15 تیر 1385

تفاوت میان دوست داشتن ، عشق و وابستگی در روابط دو جانبه

تفاوت میان دوست داشتن ، عشق و وابستگی در روابط دو جانبه

امروز بنا به درخواست خیلی از دوستان و البته آقایون که انتقاد داشتند من مطالبم فمینستیست قصد دارم یکی از عمده مشکلات موجود در روابط دوستی و بعد از آنرا بیان کنم

الف) نحوه آشنایی:

اکثر دوستیهای امروزی از طرق زیر انجام میگیرد یا اینکه شما در خیابان یک چشم و ابرو و یک اندام زیبا میبینید و دنبال طرف می روید و اینقدر کلید می کنید تا طرف شماره ای که روی کاغذ نوشته اید که عموما به یه اسم جعلی میباشد را دریافت کند و آنقدر منتظر می شیند اونروز در خانه پای تلفن یا البته اگر همراه داشته باشید مدام آنرا شارژ می کنید که مبادا اگر خانم تماس گرفتند گوشی خاموش باشد دومین روش از طریق نگاههای و طرز برخورد طرف میباشد ایندفه اون از شما خوشش آمده امیدوارم اینو بفهمید و فرصت را از دست ندهید سومین روش دوستی از طریق اینترنت و چت واقعا این نوع دوستی یک دوستی منطقی است تا یک دختر در رومهای یاهو و سایر رومهای وب سایتها وارد می شود از جانب آقایون بارونی از پی ام های salam -- asl plz بر سر خانم وارد می آید خوب اگر جواب داد که داد و اگر نداد که با یه دشنام و یا بوت شدن کار را خاتمه می دهید اگر از این طریق قصد دارید دوستی مناسب پیدا کنید کاملا در اشتباهید چه برای خانمها و چه برای آقایون

شناخت دخترها و پسرها در سنین مختلف برای رابطه دوستی :

اگر شما پسری با سن و سال بین 16 تا 20 سال هستید و از طریق اینترنت با دختری چت کردید و اون دختر در رنج سنی 15 تا 18 سال بود بهتره روی این دوستی هیچ حسابی باز نکنید دخترها در این سن بسیار تنوع طلب هستند البته تقصیری ندارند چرا که هنوز معیارهای خود را برای دوستی نمی دانند مطمئن باشید با یک نفر دوست نمی شوند و این رابطه را با چند نفر امتحان می کنند البته اگر هم از شما در خیابان شماره بگیرند عملا تفاوتی نمی کند و یک خیابان پایین تر از دیگیری هم شماره می گیرند در مورد پسرها هم این مسئله صادقه اما خیلی درصدش پایین تر از دخترها می باشد بهتره در این دوران به هم ابراز علاقه نکنید چون آخر و عاقبتش جداییست و خیانت .

دخترهای در سنین بین 18 تا 23 سال در این رنج سنی دخترها نسبت به جنس مخالف کمی پر احساس تر برخورد خواهند کرد و کمی صادق می شوند البته فراموش نکنید تجربه آنها نیز زیاد تر شده در این سن راحتر به نیاز جنسی شما پاسخ خواهند داد اینو حتما بدونید اگر پسر یا دختری در دوران دوستی فقط یکبار رابطه جنسی داشته باشد در دفعات بعدی هم با دوست بعدی خود این رابطه را صد در صد خواهد داشت

سنین 23 تا 27 سالگی در دخترها واقعا به رشد کامل عقلی رسیده اند می توانید از نظرات آنها استفاده کنید و با آنها مشورت کنید پیشنهادات جالب و البته منطقی به شما خواهند در مورد آقایون در این سن بسیار داغ هستند زود تحریک می شوند اما واقعا از جان برای شما مایه می گذارند احساسات در آقایون در این سن بیش از هر سن دیگری نمایان می شود آنها به خاطر بدست آوردن شما از هیچ عملی دریغ نخواهند کرد پس بهتره عکس العمل خوبی در قبال عمل آنها نشان دهید در این سن آنها تحت فشار هستند مشکلات زیادی خواند داشت با آنها بسازید

ب) دوران دوستی و مشکلات روحی وابسته به قبل بعد از آن :

فرض کنید شما همین امروز با یک دختر خانم آشنا شدید یا بالعکس از هر فرصتی برای گفتگوی تلفنی استفاده می کنید امکان داره تا چند روزه اول بهم دروغ بگید سنو سال و اسم تا زمانی که بهم اعتماد پیدا کنید در این مدت حرفهای زیادی برای هم دارید و فکر می کنید در دنیا دیگه هیچی نمی خواهید شب و روزت شده دوست دختر یا دوست پسر اما بعد از مدتی وقتی کع حرفهاتون تمام میشه میرید سراغ گزارش گرفتن مثلا ساعت به ساعت می گید که چکار کردید چطور شد حتی سراغ ناهار ظهر را هم می کیریئد که امرز ناهار چی دارید یا بعضی وقتها راجع به دیگران میشنید بحث می کنید اگز از ساعت تعیین شده یک ربع بگذرد دیوانه می شوید اگر تماس بگیرید و ببینید برای مدت طولانی تلفن طرف مشغوله میخواهید سرتونو به دیوار بزنید و بعد هم که تماس می گیره یک بازجویی دقیق که حتی مامور آگاهی هم نمی تواند انجام دهد را انجام می دهید دوستان من اگر این رفتارهار در دوستی های شما وجود دارد بدانید که این رابطه دوستی نیست بدانید که عشقی در کار نیست این فقط یک وابستگی پوچ می باشد و فقط دورانی را سپری می کند و با لتمه به احساسات یک طرف این رابطه به صورت یکطرفه به خاتمه میرسد یا اینکه متاسفانه بعد از اون همه ابراز احساسات مبینید که طرفتون بهتون خیانت کرده به پیشنهاد ازدواج در دوران دوستی اعتنا نکنید مگر اینکه مدت حد اقل یک سال از دوستی گذشته باشد پسرها پیشنهاد ازدواج را ابزرای برای به دست آوردن رابطه جنسی با شما می دانند البته همه اینها استثنا هم داره مثلا خیلی هستند که دو سه سال باه م دوست بودن و بعد از این دوران ازدواج کرده و زندگی خوبی هم دارند اما به یاد داشته باشید دو نفر شاید بتوانند بهترین دوستهای روی زمین برای هم باشند اما این دلیل نمی شود که شریک خوبی هم برای هم باشند زود فکر نکنید که عاشق شدید مطمئن باشید عشق یک رابطه دو طرفه است و تنها حس دو طرفه در رابطه دوستی عشق میباشد امان دارد شما طرفتون رو دوست داشته باشید اما طرف شما هرگز شما رو دوست نداشته باشد و یا کم دوست داشته باشد پس حس دوست داشتن و یا حس وابستگی نمی تواند دوطرفه باشد اما این عشق است کعه دوطرفه است هر عشق از یک عاشق و از یک معشوق تشکیال شده که در نبود یکی دیگری هم نمی تواند باشد پس اگر فکر می کنید عاشق کسی بودید و بعد از مدتی طرف شما را رها کرده یا خیانت کرده بدانید که شما هم عاشق نبودیدیو عشقی در میان نبوده شاید شما فقط به شخص وابسته بودیدی وفقط آنرا دوست داشتید چقدر بی ارزش است عمر افرادی که فکر می کنند عاشق شده اند و دست به خود کشی میزنند واقعا این یک حماقت است من می دانم که جدایی در دوستی خیلی سخته چون خودم نه یک بار نه دو بار بلکه متاسفانه چندین بار تجربه کردم و الان دارم تجربیاتمو به شما میگم اما خوده من یک زمانی حس می کردم که عاشق هستم الان چندین سال است که از اون عشق خیالی من می گذرد و من به رفتارهای خودم در دورانی که جدا شدم از دوستم فقط می خندم و افسوس فرصتهایی که از دست دادم . لطمه روحی که به خودم وارد کردم را می خورم پس همیشه به یاد دارم شما هم به خاطر بسپارید با منطق عاشق شوید و با احساس زندگی کنید بعضی ها تصور می کنند که عشق با منطق نمی گنجد اما جهت اطلاع این افراد به تازگی کشف شده منشاء حقیق عشق مغز است نه قلب و من به کشف جدید اطمینان دارم و کاملا می پذیرم پس سعی کنید در دوستیهای خود حد تعادل را در نظر بگیرید زیاد با هم در تماس نباشید از شور به درش نکنید در دوستیهاتون یک پل هم برای روز جدایی بزارید نمی گم همه دوستی ها به جدایی منجر میشه نه خیلی از دوستیها منجر به ازدواج می شود اما همیشه در هر رابطه دوطرفه ای باید آمادگی هر چیزی را داشته باشید فرض کنید جدا نشدید اما یه حادثه ای برای دوست دختر یا دوست پسرتون اتفاق افتاد نکته دیگه سعی نکنید رابطه جنسی را در دوران دوستی و یا حتی در دوران نامزدی تجربه کنید البته معاشقه مشکلی نداره و شیرن هم هست اما هر چیزی جایی دارد امیدوارم مطلب درج شده باعث توهین به گروه خاصی نشده باشد و آرزو می کنم عشق را به معنای واقعی تجربه کنید .

با تشکر از شما : علی سلطانی مجد تاریخ قرار گیری مطلب بعدی : 18/4/85

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر