تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

همجنسگرائی ،علل ، پیامدها و مسایل شرعی پیرامون آن

پنجشنبه 9 خرداد 1387

همجنسگرائی ،علل ، پیامدها و مسایل شرعی پیرامون آن

همجنسگرائی ،علل ، پیامدها و مسایل شرعی پیرامون آن

نویسنده : علی سلطانی مجد

www.asheghi4u.net

علل پیدایش تمایلات جنسی به هم جنس ؟

همجنسگرائی دلایل زیادی بهمراه دارد اما هیچ یک از این دلایل پیچیدگی خاصی بهمراه ندارد اگر بخواهیم پدیده همجنسگرایی را مورد بحث قرار دهیم و ریشه یابی کنیم باید آنرا به چند بخش تقسیم بندی کنیم .

الف) همجنسگرایی بیمارگونه :

تا چند سال پیش همنجسرایان را به بیماران روانی تشبیه می کردند اما بعد از تحقیقات نتایجی جالب به دست امد به گونه ای که طی این نتایج نمی توان گفت همه همجنسگرایان بیمار روانی هستند . همه انسانها هم خواص مونث را دارا هستند و هم خواص جنس مذکر را یعنی هم دارای هورمونهای زنانه هستند و هم دارای هورمونهای مردانه اما در مردان میزان هورمونهای مردانه بیش از زنان و مسلما در زنان میزان هورمونهای زنانه بیش از هورمونهای مردانه میباشد در برخی مواقع میزان این هورمونها از حد استاندارد و نرمال بیشتر یا کمتر شده که بر روی سایر رفتارهای روانی و جسمانی طرف تاثیر گذار است فراموش نکینم هورمونهای جنسی در مواقعی به صورت جهش یافته عمل میکنند و باعث واکنشهای متفاوتی در افراد می شوند به عنوان مثال شاید یک همجنسگرا تا سن 25 سالگی هیچ تمایل جنسی به هم جنس خود نداشته باشد اما طی مدتی کم کم این تمایلات در وی شکل بگیرد که این بر مگردد به همان جهش هورمونی ازدواج و رابطه جنسی نیز باعث جهش هورمونی و تغییراتی در روان و جسم افراد می شود بعنوان مثال اکثر مواقع مردانی که ازدواج می کنند چاق تر می شوند همینطور خانمها علت این مسئله رابطه جنسی و جهش هورمونی و تاثیرات هورمونی ان میباشد پس در اینگونه افراد تمایل به هم جنس بر اثر تغییرات هورمونی میباشد.

ب) همجنسگرایی متجاوزگرانه یا واکنشی :

اکثر افرادی که در سنین کودکی یا نوجوانی توسط همجنس خود آزار و اذیت جنسی شده اند نا خودآگاه در دوران بزرگسالی یا جوانی خود به همجنس خود علاقه مند و متاسفانه خود یک متجاوزگر می شوند به اینگونه از همجنسگرایی همجنسگرایی واکنشی یا متجاوزرانه ( برخی ها از آن بعنوان سادیسم یاد می کنند) می گویند .

ج) همنجسگرایی بیرونی :

همجنسگرایی که بواسطه عدم دسترسی به جنس مخالف انجام میگیرد که اجتماع و عوامل بیرونی همچون دوستان و تحریک کننده های جنسی همانند فیلمهای مبتذل و غیر اخلاقی بر روی آن تاثیر مستقیم دارد متاسفانه با توجه به ایمیلهای دریافتی آمار اینگونه از همجنسگرایی در ایران کم نیست و دربین دختران و پسران رواج دارد ( اکثر در بین دختران دانشگاهی که در محیط خوابگاه به سر میبرند این مسئله رواج دارد)

د) تناقض جنسی :

همجنسگرایی که بواسطه تناقض جنسی بوجود می آید یعنی اینکه برخی افراد از جنسیت خود بیزارند و تمایل دارند همانند جنس مخالف خود باشند یا حداقل تمایلات جنسی آنها به گونه ایست که ترجیح می دهند بجای جنس مخالف خود باشند و با همجنس خود رابطه برقرار کنند مردانی که تمایل دارند لباسهای زنانه بر تن کنند یا اندام زنانه ای داشته باشند و با مردان رابطه داشته و نقش مفعول را داشته باشند و زنانی که ظاهری مردانه برای خود ساخته و تمایل دارند با جنس موافق خود رابطه جنسی و نقش فاعل را داشته باشند اینگونه افراد عموما حسی متفاوت به هم جنس خود دارند که حتی در کشورهای غربی به ازدواج نیز ختم می شود.

دو جنسگرایان کیستند ؟

به افرادی که هم تمایلات همجنسگرایانه و هم تمایلات دگر جنسگرایانه ( تمایل به جنس مخالف مثل افراد معمولی) دارند دو جنسگرا گفته می شود که اکثر همنجسگرایان از نوع بیرونی از این دسته هستند که اگر به جنس مخالف خود دسترسی داشته باشند با او و اگر به جنس مخالف دسترسی نداشته باشند با جنس موافق رابطه جنسی برقرار می کنند مسلما هدف اینگونه افراد صرفا برطرف کردن غریزه جنسی میباشد و به علت انجام مکرر این رابطه با همجنس و غیر همجنس خود از رابطه جنسی لذتی نخواهند برد و در زندگی زناشویی خود دچار مشکل خواهند شد.

مسایل شرعی در مورد همجنسگرائی و قوانین مجازات اسلامی :

برای بررسی مسایل شرعی در مورد همجنسگرایی توصیه می شود داستان قوم لوط را مطالعه فرمائید که صراحتا این قوم که همجنسگرا بودند به صورت یکجا نابود گشتند . در قوانین مجازاتهای اسلامی نیز واژه لواط از لوط گرفته شده و در مورد افرادی که با همجنس خود رابطه جنسی داشته اند کاربرد دارد حکم شرعی اینگونه افراد اعدام است . پس از نظر شرعی هرگونه رابطه جنسی با جنس موافق گناه محسوب می شود .

آماری از کشوری که در آن ازدواج همجنسگرایان آزاد است :

طبق آمارهای بدست آمده از یکی از کشورهای غربی میزان عمر افراد همجنسگرا از افراد دگر جنسگرا کمتر میباشد . اینگونه افراد بیشتر افسرده می شوند و روابط اجتماعی خوبی ندارند و ترجیح می دهند تنها و به دور از اجتماع باشند . حتی چندی پیش دولت ایتالیا به منظور جدا سازی افراد همجنسگرا از سایر افراد و جلوگیری از تاثیرات همجنسگرایان بر روی سایر افراد خیابانی از شهر رم را فقط برای همجنسگرایان اختصاص داده است . پس مسلما غرب هم به این نتیجه رسیده است که همجنسگرایی آثار زیانباری بهمراه دارد .

با تشکر از شما : علی سلطانی مجد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر