تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

سکس مقعدی درست یا غلط ! شما بگید

سکس مقعدی در بسياری از جوامع عمل مذمومی شمرده ميشود. در فرهنگ اين جوامع سکس مقعدی به معنی هم جنس بازی بوده و عامل ايجاد بيماريهای مقاربتی است. سکس مقعدی با وجود سابقه ديرينه ای که دارد، همواره بد تعبير شده است .

در فرهنگ پرو حداقل نيمی از زوجها بعد از ازدواج سکس مقعدی با يکديگر دارند . بر اساس آمار در برزيل هم از بين 5000 زوجی که مورد پرسش قرار گرفتند، چهل درصد آنها بطور منظم با يکديگر سکس مقعدی انجام ميدهند .

=== بعضی از شايع ترين دلايل انجام سکس مقعدی عبارتند از : پاره نشدن پرده بکارت قبل از ازدواج، ترس از حاملگی ، عادت ماهانه خانمها! ولی امروزه با روشهای موثر جلوگيری از حاملگی که وجود دارد، هدف اصلی از انجام سکس مقعدی، کسب لذت جنسی است.

=== در يک نظرسنجی که از يک صد هزار زن بعد از ازدواج در امريکای شمالی صورت گرفته،نتايج زير به دست آمده است:

- 43% آنها سکس مقعدی داشته اند.

- 40% از اين عده، اين روش سکس را لذتبخش دانسته اند.

- 49% علاقه ای به آن نداشته اند.

- 10% هم هيچ احساس خاصی نسبت به آن نداشته اند.

از اين آمار ميتوان نتيجه گرفت که سکس مقعدی در مناطقی از دنيا مثل امريکای شمالی نادر نبوده و بسياری از مردان و زنان سکس مقعدی دارند.

قبل از اقدام به سکس مقعدی شما و طرف مقابل بايد نکاتی را مد نظر داشته باشيد:

- هر دو راضی به انجام اين روش سکس باشيد

- اين نوع سکس بايد با ظرافت و نرمی خاصی انجام شود

- به منظور جلوگيری از ابتلا به بعضی بيماريها مراقبت خاصی بايد بعمل آوريد

تقريبا" هميشه مردها مشتاق انجام سکس مقعدی هستند. ولی آنها بايد قبلا" در اين مورد با دوست دختر خود صحبت کنند. در اين صورت پذيرفتن اين نوع سکس برای او راحت تر بوده و انجام آن بدون درد خواهد بود.

روش انجام سکس مقعدی

برای انجام سکس مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحيه مقعد را کمی تحريک کنيد. تحريک اين ناحيه از بدن برای خيلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشيد که رکتوم يا خود مقعد بسيار حساس بوده و بايد با احتياط به آن نزديک شويد!

=== ساده ترين کار اين است که هنگام انجام سکس دهانی، بوسيله انگشت( بايد قبلا" ناخنها را کوتاه کرده و دستهايتان را بشوئيد) ناحيه مقعد او را نوازش کنيد. به عکس العمل او دقت کنيد، اگر با اين کار شما راحت بود و مشکلی نداشت آنگاه باسن او را بيشتر باز کرده و انگشت را عميق تر ببريد.

=== قبل از شروع مطمئن شويد که انگشتان شما بخوبی ليز هستند. شما ميتوانيد از مواد ليز کننده مخصوص استفاده کنيد ولی ساده ترين و در دسترس ترين ماده برای اينکار، بزاق دهان شماست!

=== کم کم و به آهستگی انگشت خود را به داخل فرو ببريد . برای حفظ راحتی او مراقب باشيد که هيچ فشاری وارد نکنيد. هنگاميکه انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی ديواره آنرا ماساژ دهيد تا بتدريج ماهيچه های اين ناحيه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پيدا کند.

=== هنگاميکه احساس کرديد مقعد کاملا" شل شده و هردو شما آمادگی لازم را داريد آنگاه مقدار زيادی از ماده ليز کننده را روی آلت خود ريخته و سر آنرا به آهستگی وارد مقعد کنيد. بياد داشته باشيد که به منظور حفظ سلامتی خود هميشه و هنگام انجام هر نوع سکسی حتما" بايد از کاندوم استفاده نمائيد.

=== در ابتدا که ميخواهيد آلت خود را وارد مقعد ميکنيد ممکن است انجام آن بسيار سخت بوده و فقط بتوانيد قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائيد. ولی بتدريج که بدن شريک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما راحت تر شده و ميتوانيد مقدار بيشتری از آن را وارد نمائيد. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنيد زيرا خطر پارگی و آسيب به مقعد وجود دارد .

=== بهتر است اول ناحيه سر آلت را وارد کرده و بطور آهسته و ريتميک، آنرا داخل و خارج کنيد. هنگاميکه بدن او شل شد ، ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بيشتری از آلت خود را وارد مقعد کنيد و همچنان به داخل و خارج کردن همين مقدار از آلتتان ادامه دهيد. همين طور تا زمانيکه طرف مقابل هنوز ميتواند تحمل کند آلت خود را بيشتر وارد کنيد.با توجه به درد شديدی که ممکن است سکس مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زيادی در کاهش درد و ايجاد لذت از اين نوع سکس در او دارد . بياد داشته باشيد که هرگز در پايان سکس، آلت خود را بطور ناگهانی از مقعد بيرون نکشيد، زيرا باعث ايجاد درد شديدی در وی خواهد شد.

=== در پايان لازم است يکبار ديگر در مورد رعايت نکات بهداشتی به هنگام انجام سکس مقعدی تأکيد کنم . مقعد بطور طبيعی محل زندگی عوامل بيماريزای بسياری است که تماس با آنها ميتواند سلامت شما را به خطر بيندازد. به منظور جلوگيری از ابتلا به انواع بيماريها مخصوصا" بيماری ايدز استفاده از کاندوم برای انجام سکس مقعدی ضروری است . همچنين بايد دستان خود را قبل و بعد از انجام سکس مقعدی بخوبی تميز کنيد.بياد داشته باشيد که انگشت يا آلتتان را که وارد مقعد کرده ايد قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شريک جنسيتان وارد نکنيد . زيرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر