تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

منبع : سایت مردمان

خانمها: چطور برای رابطه جنسی با همسرتان پیش قدم شوید:

مقدمه

اکثر مردها دوست دارند بدانند که جذاب و خواستنی هستند و برداشتن قدم اول برای سکس با آنها این اطمینان را به آنها می دهد. متاسفانه، اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است. می توانید با دنبال کردن مراحلی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، اولین قدم ها برای سکس با همسرتان را بردارید.



دستورالعمل

قدم اول: تمایلات جنسی خود را بپذیرید. برای خانمها طبیعی است که به اندازه مردها از سکس لذت ببرند. خودتان را یک موجود جنسی بدانید و برحسب احساساتتان عمل کنید. حداقل نصف زمانهایی که حس و میل به سکس داشتید، خودتان برای برقراری رابطه با همسرتان پا پیش بگذارید.

قدم دوم: نترسید. مردها و زنها به یک اندازه از طرد شدن واهمه دارند. مردها بدشان نمی آید که هر از گاهی برای اینکارها همسرشان از آنها درخواست کند و مطمئن باشید که مقاومتی نخواهند کرد. آرامش خاطر داشته باشید و اعتماد به نفستان را از دست ندهید.

قدم سوم: ساده بگیرید. برای شروع رابطه لازم نیست حتماً تلویزیون را روی کانال های سکسی ببرید. مطمئن کنید برای مردتان، یک نگاه خیره و یک بوسه دلچسب بیشتر عمل می کند؛ مخصوصاً اگر به ندرت برای سکس پا پیش می گذارید.

قدم چهارم: با جریان پیش روید. فقط به خاطر اینکه شما پا پیش گذاشته اید به این معنی نیست که خودتان باید کل رابطه را در دست گیرید. اولین حرکت با شما بوده تا مردتان بداند که به سکس علاقمد هستید. بعد دیگر باید بگذارید که طبیعت کار خود را بکند.

قدم پنجم: از این مهارت جدید لذت ببرید. اگر هر از گاهی برای سکس با همسرتان پا پیش بگذارید، رفته رفته اعتماد به نفس جنسی شما افزایش می یابد و بارقه ای نو به زندگیتان می دهد.

نکات:

یک رمز، یک حرکت یا اشاره خاص، یک آهنگ خاص یا یک تکه لباس را بعنوان نشانه خود به او منتقل کنید.

آقایون: چطور برای رابطه جنسی با همسرتان پیش قدم شوید:

مقدمه

دیدگاه مردها و زنها به سکس کاملاً متفاوت است. مردها دوست دارند خیلی سریع کار را شروع کنند اما خانم ها به ناز و نوازش بیشتری نیاز دارند. اگر سعی دارید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید، باید کم کم توجه او را جلب کنید. به هیچ عنوان مستقیماً سر حرکت اصلی نروید و بیشتر به ناز و نوازش او بپردازید. مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت.

دستورالعمل

قدم اول: زمانی را انتخاب کنید که با همسرتان تنها هستید. یک شام رمانتیک یا حتی یک شام معمولی و چند ساعتی زمان فراغت در کنار همدیگر.

قدم دوم: تلویزیون را خاموش کنید. شاید مردها بتوانند حتی باوجود سر و صدای تلویزیون هم تحریک شوند اما برای خانم ها مقدور نیست.

قدم سوم: با او حرف بزنید. قبل از شروع کار، کمی با او صحبت کنید.

قدم چهارم: موها یا گونه هایش را نوازش کنید. سریع به سراغ اعضای جنسی وی نروید. او را آرام و طولانی ببوسید. دستتان را پشتش یا روی شانه هایش قرار دهید، نه جای دیگر.

قدم پنجم: در گوشش جمله های عاشقانه زمزمه کنید، اینکه چقدر عطرش خوشبوست یا مزه لبانش خوشمزه است!

قدم ششم: کم کم نوازش های جنسی را شروع کنید. دقت کنید که "کم کم". یکدفعه بلوزش را از تنش درنیاورید.

قدم هفتم: از او بپرسید که می خواهید با هم به طبقه بالا/داخل اتاق/حمام/ یاهر جای دیگر بروید. این احتمال وجود دارد که اگر تا حالا کارتان را درست انجام داده باشید و عجله نکرده باشید، به شما پاسخ مثبت بدهد.

نکات:

غافلگیرانه به او گل هدیه کنید. خانم ها انتظار دارند که روز تولدشان یا سالگرد دوستی/ازدواج به آنها گل بدهید اما وقتی یک عصر زیبای تابستانی شاخه گلی گرفته و سر کار دنبالشان بروید، مطمئن باشید که همیشه در قلب او خواهید ماند.

منبع : سایت مردمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر