تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم

چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم

چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم

راهنمای عملی و بسیار کاربردی ( برای خانمها )

برگرفته از کتاب راهنمای کامل برای سکس خارق العاده

نوشته خانم Sari Locker

دلیل درج این مقاله عدم رضایت جنسی زنان در رابطه جنسی با شوهرشان است که این ایتم متاسفانه بر سایر روابط زناشویی تاثیر گذار است و باعث سردی کانون زندگی زناشویی می شود خواندن مقاله زیر برای کاربران سنین زیر 13 سال توصیه نمی شود .

نویسنده : Esther Crain

منبع : women.com

خیلی از ما از یک سکس عالی محروم هستیم، نه فقط بدین خاطر که نمیدانیم چگونه به شریک خود بگوییم که چه چیزی دکمه های لذت ما را فشار میدهد، بلکه بدین خاطر که همیشه مطمئن نیستیم این دکمه ها کدامند . شاید به همین دلیل است که یک مطالعه جدید نشان می دهد که 20 درصد از زنان جوان مشکل تحریک شدن دارند و 26 درصد توانائی رسیدن به ارگاسم را ندارند.

مؤلف کتاب ”راهنمای کامل برای سکس خارق العاده “ خانم Sari Locker میگوید: ”مطمئن باشید، همه ما دوست داریم آقایان خودشان بدانند چگونه ما را لمس کنند، بلیسند، و نوازش کنند . در این صورت مجبور نخواهیم بود تحریک شدن خود را به آنها توضیح دهیم . اما نمیتوانید انتظار داشته باشید حتی با تجربه ترین مردها ذهن شما را بخوانند . شما ناچارید بر ناشی گری خود غلبه کنید، از سکس لای پتوی خود دست بردارید، و به او نشان دهید که چگونه شما را ارضا کند.“

به همین خاطر ما با متخصصین و مردان و زنان حقیقی مشورت کرده ایم تا راهنمای کامل

سکس را به شما ارا ئه کنیم . با خواندن این راهنما به ترفند هائی پی می برید که کیفیت سکس شما را از حالت نه خوب و نه بد درآورده و ارتقاء می دهد، راههای سکسی که شما میتوانید او را به خواسته های خود راهنمائی کنید.

حالتی که شما را به لرزش وامی دارد از هیجانات قبل از سکس پرهیز کنید: مردان و زنان راههای مختلفی برای گرم شدن دارند . دکتر Laura Berman متخصص کلینیک سلامت سکسی زنان در مرکز پزشکی دانشگاه بُستن می گوید :

زنان از نواحی تحریک کنندۀ خود آگاهند – پشت پاها، گردن، و پشت گوشها – و معمولا نیاز دارند که این نواحی تحریک شود تا بتوانند برای عمل جنسی به اندازه کافی آماده شوند.

از طرف دیگر مردان بیشتر روی تحریک از طریق آلت جنسی تمرکز می کنند – آنها اغلب

نمیدانند که شریکشان به چه میزان نوازش قبل از آمیزش نیاز دارد و تنها به دخول می پردازند.“

بنابراین چگونه می توانید از حصول این نوازش ضروری قبل از سکس اطمینان حاصل کنید؟

از او بخواهید نوازش ”چرخشی“ برای شما انجام دهد؛ این توصیه Lou Paget مؤلف کتاب ”چگونه یک عاشق خوب باشیم “ است، او می گوید : ”برای استفاده از این ترفند زیرکانه، او باید به آرامی و نرمی، دایره ها و موجهائی را روی بازوها، گردن، کف دستها، و دیگر نقاط حساس بدنتان بکشد . این نوازش چرخشی، عصبهای زیر پوست شما را بیشتر از وقتی تحریک می کند که او فقط انگشتانش را در یک خط مستقیم بالا و پایین می برد.“

خانم Caitlin Barnes 25 ساله و همسرش از این تکنیک گرم کردن چرخشی استفاده ، میکنند تا برای شبی آرام و پر از لذت مهیا شوند . او میگوید : ”پس از آزمایش کردن انواع سرعتها و جهت ها، متوجه شدم که بیشترین تحریک وقتی اتفاق می افتد که همسرم دایره هائی را روی سینه هایم میکشد – که به تدریج به نوک سینه ها نزدیک و نزدیک تر میشوند . او همچنین حرکته ای دوار بسیار ظریفی با یک نوک انگشت روی چوچوله ام انجام می دهد . بعد از چند دقیقه از این لذت فراوان، هر دوی ما برای مرحله بعدی رابطه جنسی آماده هستیم.“

سه نشانه ای که مرد باید از آنها صرفنظر کند

بدن زیبای یک زن می تواند مثل یک پازل گیج کننده باشد، حتی برای خودش . فرض کنید

برای یک مرد چقدر سخت است که سعی میکند رابطه جنسی را هدایت کند در حالیکه شما میدانید او شدیدا نیازمند کمک از جانب شماست .

خانم Kelly Owens یک وکیل 30 ساله، میگوید: ”وقتی ما تازه روابطمان را شروع کرده بودیم، همسر من به این نتیجه رسید که من از اینکه سینه هایم را میخورد خوشم نمی آید چون همیشه بعد از چند دقیقه که آنها را می خورد اصلا تحریک نمیشدند .

در نتیجۀ همین بد تعبیر کردن واکنش های من، او بوسیدن و فشار دادن سینه های مرا کنار

گذاشت- همان کارهائی که من خیلی دوست داشتم . عاقبت، مجبور شدم به او بگویم که تحریک شدن یا نشدن آنها لزوما به این معنی نیست که این کار برای گرم کردن من بی فایده است.“

Julia Crandall خانم دانشجوی حقوق و 26 ساله خاطر نشان میکند : ”عادت داشتم که وقتی ، همسرم مشغول لیسیدن واژنم بود، خودم را منقبض می کردم . او فکر میکرد که من میخواهم دیگر ادامه ندهد و بهمین دلیل به تحریک من پایان میداد، و من التماسش می کردم که ادامه بدهد .

بالاخره مجبور شدم که به او بگویم دلیل اینکه منقبض میشوم این است که دارم به اوج لذت می رسم نه اینکه از آن خسته شدم.

آخرین واکنش فیزیکی که مرد شما باید با احتیاط تفسیرش کند میزان آب روان کننده ای است که بدن شما تولید می کند . متخصصان می گویند که میزان خیسی شما لزوما نشان دهنده درجه آمادگی شما برای سکس نیست، و نیز حقیقت دارد که گاهی اوقات بدون اینکه بدنتان آماده باشد این مایع تولید میشود . خانم دکتر Berman متخصص سکس توضیح می دهد : ”بسیاری از مردانی که با آنها گفتگو کردم فکر می کنند که چون شریکشان خیس شده است، وقتش رسیده که به سراغ اصل کار بروند.“

آخر کلام اینکه به مردتان بگوئید که اول نشانه های شفاهی و لامسه ای شما را در نظر بگیرد وبعد به واکنشهای بدنی توجه کند.

دو کاری که مرد باید همزمان انجام دهد

HeidiCohen خانم 25 ساله و طراح دکور، در مورد روش پیش آمیزش Foreplay)) همسرش پل توضیح می دهد :

”حرکات پیش آمیزش پُل یا ناقص بود یا منجر به تصادم میشد – گاهی اوقات وقتی روی من می رفت به اوج لذت میرسیدم، بقیه وقتها فقط زبانش مرا بی حس می کرد.“ این خانم مشکل پیش آمیزش را بدین گونه حل کرد که مردش را تشویق کرد تا دو حرکت را در یک زمان انجام دهد - در اینجا گفته های دکتر Berman میتواند در جهت ایجا د ارگاسم جادوئی مؤثر باشد چون سبب تحریک مرکب میشود . او توضیح می دهد : ”ترکیب دو

احساس مختلف – نرمی دهان بعلاوه نوازش انگشتانش – واقعا برای اکثر زنها حرکت لذت بخشی است.“

اما اگر فکر می کنید آنقدر اعتماد بنفس دارید که نوع معاشقه ای که دوست دارید را با صراحت طلب کنید، از این استراتژی سکسی زیرکانه استفاده کنید که توصیه خانم Pagetمی باشد :

”انگشت سبابه مرد خود را داخل دهانتان گذاشته و به آرامی بمکید، دقیقا همان روشی را بکار ببرید که دوست دارید او با زبانش برای شما انجام دهد . بگوئید این همان چیزی است که من دوست د ارم تو با بین پاهای من انجام دهی و خارق العاده خواهد بود اگر تو همزمان با انگشتانت مرا نوازش کنی.“

کلماتی که معجزه می کند

صحبتهای زیر بالشی بدرد نخور را فرامش کنید . زبانی که واقعا قایق سکسی مرد شما را شناور می کند – با کمال شگفتی – تعریف کردن همراه با احس اس شهوت از عملکرد اوست . عباراتی نظیر”خوشم میاد “ ؛ ”وای، خدای من “ ؛ و مختصر و مفید ”آره، آره، آره “ خیلی خوب جواب میدهد زیرا این محاوره سکسی باعث میشود مرد به حالت شما پی ببرد بدون آنکه مجبور باشد از شما بپرسد .

خانم Locker توضیح میدهد : ”مردان در ارضا کردن بسیار سختکوش هستند . وقتی او بداند دنیای شما را به جنبش درآورده، باور کنید، حاضر نخواهد شد آنرا متوقف کند و حرکتهای موفقیت آمیزش را برای دفعه بعد به خاطر خواهد سپرد.“

تحسین زبانی شما همچنین نشان میدهد که در مورد لخت بودن با او چقدر مشتاق هستید .

Beth Watchs خانم 28 ساله و نویسنده توضیح می دهد : ”من جیغ می زنم، فریاد می کشم، گریه و ، زاری می کنم، ناله می کنم و حتی یک دفعه به تخت مشت زدم . تمام این راهنمائی های زبانی من باعث می شود شوهرم به حرکاتی که من خیلی دوست دارم ادامه دهد.“

بالا بردنی که شما را به اوج می برد

Kathy Grimm خانم روانشناس 28 ساله می گوید : ”رسیدن به ارگاسم از طریق دخول ، خانم همیشه برای من دست نیافتنی بود . من و شوهرم موقعیتهای سکس زیادی را آزمایش کردیم اما هیچ راهی پیدا نکردیم که به هر دوی ما کمک کند . معمولا شوهرم آنقدر فرو می کرد که دیگر توانش به پایان می رسید و نمی توانست ادامه بدهد اما من همچنان ارضا نمیشدم.“

این خانم تنها نیست . بر طبق یک مطالعه، 70 درصد از زنان جوان قادر به رسیدن به اوج لذت از طریق دخول آلت نیستند . راه حل این است : هر دو بدنهای خود را در وضعیت مطلوب برای لذت بردن قرار دهید دکتر Berman میگوید : ”زن باید در موقعیتی قرار بگیرد تا لگن خاصره تحت زاویه ای قرار گیرد که وقتی مرد آلتش را فرو می کند، موضع

G-spot) G ) در بدن زن تحت مالش قرار گیرد .برای خیلی از زنها، دراز کشیدن به پشت در حالت (missionary) و قرار دادن چند بالش زیر باسنشان این زاویه مطلوب را ایجاد می کند.

( حالت missionary یا سنتی، همان حالتی که اکثر زوجهای دنیا از آن استفاده میکنند و مخصوصا بین خانمها طرفداران زیادی دارد . در این حالت زن حالت مفعول دارد و به پشت دراز می ک شد و مرد روی او قرار می گیرد و آلتش را در او فرو می کند . این حالت چون امکان تماس رو رد رو بین زوجین را فراهم میکند بسیار مورد علاقه زوجهای جوان است.)

اما این فقط زاویه دخول شما نیست که روی رسیدن یا نرسیدن شما به ارگاسم تاثیر می گذارد .

دکتر Berman توضیح می دهد : ”انجام این موضوع به میزان تنگی شما در سکس نیز مربوط میشود .

تمرینات Kegel ماهیچه هائی را که از جریان ادرار به هنگام دخول مرد جلوگیری می کنند منقبض و آزاد می کند و باعث میشود کانال واژن شما جمع تر شده و یک احساس فشار ناگهانی روی آلت مرد ایجاد می کند .“ همچنین تنگی شما میتواند آلت مرد را به نحوی هدایت کند که مستقیما مرکز عصبی G را در شما تحریک کند . نتیجه اینکه ” به نقل از دکتر Berman ارگاسمی شدید حتی برای زنانی که تا به حال از طریق دخول آلت به اوج لذت نرسیده اند امکانپذیر خواهد بود .“ بدین ترتیب هر دو استراتژی فوق یعنی بالا بردن لگن خاصره و تنگی واژن میتواند به شما و شریکتان کمک کند به هدف نهائی آمیزش یعنی ارگاسم همزمان دست پیدا کنید . چرا؟ چون با انجام Kegel شما کنترل بیشتری روی شهوت خود پیدا خواهید کرد و تنگی شما فرو کردن سریع او را کندتر خواهد کرد و در عین حال موضع G شما نیز تحریک خواهد شد.

نویسنده : Esther Crain

منبع : women.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر