تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

نا گفته های زنا شوئی

سه شنبه 7 اسفند 1386

نا گفته های زنا شوئی

نا گفته های زنا شوئی

دکتر نادر - سایت ایران سلامت

بر طبق نظرخواهیها , نیمى از همسران از روابط زناشویى خویش خرسند نیستند و اغلب آنـان نـه عـلـت نـاکامى خود را مى دانند نه چاره آن را.
تنها همین قدر مى دانند که این رابطه در زندگى آنان عشق آفرین نیست و بیشتر یکجانبه است .
تصور بیشتر مردان بویژه در میان جوامع شرق ایـن اسـت که زنان به برقرارى روابط زناشویى بى علاقه اند.

این بخش , عوامل سردمزاجى بانوان و راه آسان درمان آن را یادآور شده و ثابت کرده ایم که اگـرزنان و مردان متاءهل در این موضوع از یکدیگر راضى باشند امید مى رود که در موارد دیگر با هـم اخـتـلاف پـیدا نکنند و بعکس , اگر در این زمینه میان خود جاذبه و تفاهمى نبینند, بیم آن مـى رود کـه سرانجام , زندگى آنان دچار مشکلات ناخواسته شود.
به گفته کسى : (( وقتى رابطه مـن و هـمسرم خوب است سایر عوامل فشارآور [ زندگى ] ناپدید مى شود, اما اگر روابط ما حسنه نباشد حتى گربه خانه ما هم تولید استرس (فشار روانى و عصبى ) مى کند))

جفت باید بر مثال همدگر در دو جفت کفش و موزه در نگر

گر یکى کفش از دو تنگ آمد به پا هر دو جفتش کار ناید مر تو را

ناگفته های بانوان :
(عوامل روانى و عاطفى بى میلى جنسى ) در مـیان عوامل بى میلى زنان به همبسترى , عنصر تغذیه و وراثت را نمى توان نادیده گرفت ولى عـوامـل روانـى و عاطفى بیش از امور دیگر مؤثر است .
به همین منظور در این بخش , نخست این موضوع رادنبال خواهیم کرد.
نـبـایـد فـرامـوش کـرد کـه زن و مرد در اظهار مشکلات خانوادگى و جنسى خود به یک شیوه رفـتـارنـمـى کـنـند.
از آنجا که مردان شرم و حیاى کمترى دارند مسائل خود را به طور علنى با دوستان و آشنایان مطرح مى کنند و از یکدیگر راه چاره مى جویند, ولى زنان اغلب درباره این قبیل امـور بـه هـیـچ کـس حتى به محارم خود چیزى نمى گویند.
بنابراین تنها نشانه اى که مى توان از طـریـق آن بـه خرسندى یا ناخرسندى آنان در موضوعى پى برد رفتار آنهاست .
به همین دلیل اگـر شـوهـر کـم تجربه وساده اندیشى داشته باشند بزودى به مشکل آنان پى نخواهد برد و سالها اندوه و نارضایتى ایشان طول خواهد کشید و شناخته و درمان نخواهد شد.
مـردان زیـرک آنـهـایند که بخشى از اوقات روزانه خود را در این باره مى اندیشند, یعنى پیرامون رنـجها وآرزوهاى بجایى که همسرانشان در دل دارند و معمولا ناگفته در نهان ایشان باقى مانده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر