تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی و شناخت فانتزیهای جنسی زنان

پنجشنبه 21 شهریور 1387

انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی و شناخت فانتزیهای جنسی زنان



انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی و آشنایی با فانتزیهای جنسی زنان


مقاله از علی سلطانی مجد

www.asheghi4u.net

برای مشاهده مقاله مربوط به فانتیزیهای جنسی مردان و انتظارات آنها از زنان در رابطه جنسی روی اینجا کلیک کنید.


غرایز آشکار و نهان زنان و مردان :

تا حالا خیلی شندیده ایم که زنان وقتی در مورد مردان صحبت میکنند میگویند مردان همه ی فکرو ذهنشون در رابطه جنسی خلاصه میشه و فقط به دنبال غریزه جنسی خود هستند و همینطور شنیده ایم که مردان نیز در مورد زنان می گویند زنان همیشه به دنبال قرو فر خودشون هستند و خلاصه اینگونه حرفها آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم دارای میل جنسی هستند و هم مایلند به سر و وضع خود برسند اما تفاوت در اینست که نیازهای انسانها به دو نوع تقسیم می شود نیازهای آشکار و نیازهای نهان یا پنهان ، غریزه جنسی در مردان از نیازهای بارز یا آشکار انها میباشد و در عوض حس خودنمایی و ظاهر آرایی از نیازهای نهان آنها این در حالیست که میل جنسی در زنان از نیازهای نهان و میل به خودنمائی از نیازهای آشکار آنها به شمار میرود اما وجه مشترک این دو گروه اینست که هر دوی انها چه زن و چه مرد هخر دو نیاز را دارا میباشند .

پس تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیدیم که نیاز جنسی در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هیچکس نمیتواند ادعا کند میل جنسی جنسی در او وجود ندارد چرا که خداوند غریزه جنسی را در وجود همه ماها قرار داده است.


تفکرات جنسی زنان و شخصیتی که از آنها میبینیم


زنان همچون مردان دارای تفکرات جنسی مختلفی هستند که از آنها به عنوان فانتیزیهای جنسی در ادامه مطلب یاد خواهیم کرد اما این تفکرات جنسی برگرفته از نیازهای روحی و روانی آنهاست رابطه جنسی بین زن و شوهر از چه جهت مقدس است ؟ آیا فقط به خاطر اینکه با انجام یکسری اعمال فیزیکی به ارضای جنسی برسیم ؟ مسلما اگر اینگونه بود پس از لحظاتی یا ساعاتی مجددا نیاز جنسی به حد اول خود برمیگشت و انگار نه انگار پس هدف از رابطه جنسی بین زن و شوهر ارضای جنسی و ارضای روحی روانی میباشد ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی برروی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنس ببن زن و شوهر میباشد حال آنکه اکثر افراد متاسفانه فقط بخش اول که همان ارضای جنسیست را دنبال می کنند و اگر به دنبال ارضای جنسی و روحی هر دو باشند لذتی چندین برابر و البته ماندگار در آنها شکل میگیرد . پس با ارضای روحی و روانی آشنا شدیم حالا هر انسانی برای رسیدن به ارضای روحی و روانی تفکراتی در سر دارد که همان تفکرات جنسی میباشد این تفکرات جنسی یا همان فانتیزی های جنسی کاملا متفاوت از شخصیت برونی افراد است که در زیر به آنها اشاره میکنیم :

تعریف فانتیزهای جنسی : به اعمال و رفتاری که در مورد رابطه جنسی در ذهن افراد دشکل میگیرد که بیشتر جنبه روانی دارد فانتیزهای جنسی یا در اصطلاح علم سکسولوژی فتیش گفته می شود که در افراد مختلف متفاوت میباشد به عبارتی تفکراتی که مردان و زنان را تحریک میکند و در رابطه جنسی به دنبال رفع نیاز آن میباشند. که البته همانطور که گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.

مثال :برخی مردان از موی بلند همسر خود لذت میبرند و تحریک می شوند این در حالیست که شاید موی بلند اصلا برای مردی دیگر جلب توجه نکند چه برسه به اینکه تحریک بشود .


فانتزیهای جنسی زنان :

زنان دوست دارند لمس شوند ، زنان از اینکه از آنها به عنوان ابزاری برای ارضای غریزه جنسی نگاه شود تنفر دارند . بطور کلی رشته های عصبی که سنسورهای تحریک و لذت جنسی زن را در تمامی نقاط بدن آنها گسترش داده زنان از حاشیه در رابطه جنسی لذت میبرند زنان عاشق نوازش شدن هستند . اکثر زنان از مردانی که بدن آنها همچون زنان میباشد بیزارند طبق آمار گیری که از 1000 زوج بدست آمده اکثر خانمها از اینکه سینه های شوهرشان مو داشته باشد بیشتر لذت میبرند . اکثر زنان از مرد ان چاق و مردان لاغر بیزارند آنها مردی میخواهند نه خیلی هیکلی و عضلانی و نه خیلی لاغر مردی کاملا متوسط در فانتزیهای جنسی خود عموما مردانی را تجسم میکنند که قد نسبتا بلندی دارند .اکثر زنان از مردانی که رفتارهای زنانه دارند بیزارند از مرداین که موهای پای خود را اصلاح میکنند از مردانی که ابروهای خود را بر میدارند البته نا گفته نماند از مردان شیک پوش و خوش تیپ لذت میبرند . اکثر زنان ازمرداین که صورت نیمه اصلاح شده دارند بیزارند منظور این نیست که همه ریش و سبیل خود را بتراشند منظور اینست که مرتب باشید .

برای یک معاشقه میتوانید همسر خود را غافلگیر کنید اما اکثر زنان دوست دارند در بهترین وضعیت از نظر ظاهری با همسر خود رابطه جنسی داشته باشند زنان بر روی اندام خود حساس هستند آنها دوست ندارند زمانی که موهای پای آنها مشخص است با شوهرشان همبستر شوند و تجیح میدهند در حالت smooth کامل با شوهر خود همبستر شوند پس از قبل به آنها آمادگی لازم را بدهید مسئله بعدی به علت فعل و انفعالات هورموینی رابطه جنسی بر روی زنان تاثیر روحی و روانی بیشتری دارد تا بر روی مردان پس انها از نظر روحی هم باید امادگی برقراری رابطه را داشته باشند .

برای معاشقه زمانی را مشخص نکنید اما توصیه می شود رابطه جنسی شب باشد .

زنان تمایل دارند شوهر انها پس از رابطه جنسی به همان گرمی قبل ازرابطه باشد و او را در آغوش بگیرد پس آقایان بعد از رابطه جنسی پشتشونو به همسر خود نکنند و با خیال راحت بخوابند طوری که انگار همسرشون وسیله ای برای ارضا بوده و حقی ندارد .

زنان تمایل دارند در حین رابطه جنسی با آنها به ارامی صحبت شود . تفاوت عمده مردان و زنان در حین رابطه جنسی اینست که مردان به دنبال نقطه پایانی هستند و زنان تمایل دارند پایانی وجود نداشته باشد از دیگر تفاوت مردان و زنان در حین رابطه جنسی اینست که زنان به رفتارهای قبل و بعد از رابطه جنسی اهمیت میدهند اما مردان فقط و فقط به رابطه جنسی . اکثر مواقع مردان زود ارضا می شوند و این در حالیست که همسر آنها درست زمانی که تحریک میشود باید رابطه جنسی خود را به خاطر ارضا شدن شوهر خود رها کند چرا که مردان پس از ارضای جنسی شدیدا احساس خستگی میکنند . به همین علت است که بارهای گفته می شود به پیش نوازی و معاشقه پیش از رابطه جنسی اهمیت زیادی بدهید .

زنان به بوی بدن و بوی عطر حساسند مردان کمتر به این مسائل توجه میکنند . زنان تمایل دارند در رابطه جنسی هم رده شوهر خود باشند نه اینکه فقط به پوزیشنها و خواسته های شوهرشان تن در دهند.

زنان تمایل دارند مورد توجه قرار گیرند پس مردی موفق است که به کوچکترین جزییات و تغییرات در نوع پوشش آرایش و رفتار زن خود دقت کند . تا میتوانید رابطه جنسی خود را طولانی کنید عجولانه برخورد نکنید به همسرتان ارامش دهید . متاسفانه اکثر روابط جنسی بین زوجین شاید 30 دقیقه به طول بیانجامد در صورتی که بیشترین زمان باید فقط صرف تحریک کردن یکدیگر شود


زنان به محلی که رابطه جنسی را با همسر خود تجربه میکنند اهمیت زیادی میدهند یعنی شرایط محیطی بر روی آنها تاثیر گذار است . رفتار شما پس از رابطه جنسی نیز برای همسر شما اهمیت دارد . حتی اسلام نیز در این زمینه توصیه هایی داشته موفق باشید


برای مشاهده مقاله مربوط به فانتیزیهای جنسی مردان و انتظارات آنها از زنان در رابطه جنسی روی اینجا کلیک کنید.


با تشکر از شما علی سلطانی مجد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر