تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

حرفهای تلخ درمورد شناخت دختران ، ازدواج و ...

پنجشنبه 8 شهریور 1386

حرفهای تلخ درمورد شناخت دختران ، ازدواج و ...

حرفهای تلخ درمورد شناخت دختران ، ازدواج و ...

مقاله از علی سلطانی مجد

چند وقتی بود داشتم روی پرونده های مشاورین همکار تحقیق می کردم اینبار راجع به وعده های دختران به پسران قبل از ازدواج به نکات جالبی برخوردم شاید این مقاله مورد پسند خانمها نباشه اما خواهشن جبه گیری نکنید و فکر نکنید که این مقاله ربطی به جنسیت من داره پرونده ها به صورت مکتوب موجوده شک داشتید تماس بگیرید براتون ارسال می کنم .

این تحقیق بر روی دختران سنین 18 تا 24 سال انجام شد . خب وجه تشابه همه پرونده ها این بود که نباید اولین حرفی که از هر دختری می شونید که در مورد شما می گوید توجه کنید مثلا اگر همون ماه اول در اومد گفت عزیزم دوست دارم فاتحه اون رابطه رو بخونید چون اون دوست داشتنی که در عرض 1 ماه پیش بیاد آخر عاقبتش پیداست دوم اینکه دختران در این سنین کمتر به تعهدات خود عمل میکنند و اکثرا موقعیتهای مختلفی که براشون پیش میادو امتحان میکنند مسئله جالبی که وجود داشت از بین 1100 پرونده موجود در زمینه بی وفائی و خیانت فقط 260 پرونده موجود بود که در آن پسر ، دختر را ترک کرده بود و به عهدو پیمان خود عمل نکرده بود حدود 140 یا 150 پرونده هم دو طرف یا توافقا یا برحسب شرایط از هم جدا شده بودند و حدود 700 پرونده موجود بود که دختر خانمها پس از مدتی عهدو پیمان خودرا فراموش کرده بودند مثلا مواردی که زیاد بودند از این دسته بودند که آقا به خاطر فراهم کردن شرایط نظام وظیفه یا اشتغال یا تحصیل یا تهییه مسکن سه چهار سالی باید میرفت تا شراییط مذکور را محیا سازد و وبه امید حرفهای دختر خانم که قرار بوده این چند سال منتظر ایشون بمونند اما زمانی که بر میگرده میبینه ای بابا خانم شوهر کرده و حتی صاحب فرزند هم شده خانواده ها هم که می گفتند شما که تعهدی به هم نداشتید و از این بهانه ها پس اون آقایونی که نمیدونم در قالب دوستی یا هر رابطه ای دیگه ای با دختر خانمی قرارا مدار میذارن در جریان این آمار باشند کما اینکه شخصا چندین ایمیل در اینباره داشتم البته بر عکسشم صادق بوده . اما دخترانی که در سنین بیش از 25 سال هستند رو بیشتر میشه به حرفهاشون اعتماد کرد . البته مسلما اون دختر خانم زمانی که به اون آقا پسر میگه منتظرت میمونم واقعا نظرش اینه که منتظر بمونه اما خب نو که بیاد به بازار کهنه میشه دلآزار یا به نوعی از یاد رود هر آنکه از دیده رود . پس زیاد روی حرفهای دختر خانمها تو این سنین ( 18 تا 24 سال) نمیشه حساب باز کرد چون بیشتر انتخابهاشون بر اساس احساساته نکته بعدی اینکه اگر عهدو پیمانی با هم دارید بهتره خانواده ها در جریان باشند .

من قصد ندارم کسی با خواندن این مقاله دلهره و استرس به جانش بافتد و صرفا آماری که برحسب تحقیقات دو دوست بود را در این پایگاه درج کردم . آنچه مسلم است است اینه که پسرها در هر سنی می توانندبرای خود موقعیت ایجاد کنند حتی با هر کسی اما دختر خانمها فاقد این امتیاز هستند مسئله بعدی در این مقاله تاثیرات خانواده بر روی انتخابهای جوانان میباشد که بعضی وقتها این اثر گذاری مثبته و متاسفانه به علت برخی ناهنجاریهای و بی اعتمادیها و بدبینیها تاثیرات منفی از خانواده بر انتخابهای جوانان آثار زیانباری به جا می گذارد .

مهمترین رکن موجود در هر رابطه اعتماد دو طرفه میباشد مسئله بعدی اینکه آقایون اگر نمیتوانند با این مسئله کنار بیایند بهتره اول شرایط خود را آماده سازند به عنوان مثال دارا بودن شغل مناسب یکی از شروط هر خانواده ای میباشد اینکه شما دانشجو هستید و برای ازدواج اقدام کنید به امید اینکه حالا بعده اخذ مدرک وارد بازار کار شوید با شرایط فعلی همخونی ندارد مگر اینکه شغل ازاد داشته باشید یا اینکه از نعمت داشتن پدری پولدار برخوردار باشید که خب البته داشتن پدر پولدار خوبه اما وابستگی مادی به دیگران خوشایند اکثر دختران عاقل به دنبال کسی هستند که کم داشته باشه اما وابستگی مالی به کسی نداشته باشه شما که نمی تونید تا آخر عمر آویزون جیب پدرتون باشید ؟ دخترها بیشتر ترجیح می دهند کسی را انتخاب کنند که بتواند رو ی توانایی های خود حساب باز کند و گرنه چگونه میتوان روی همچین همسری تکیه زد .

مسئله بعدی که آقایون باید به آن توجه داشته باشند اینکه کسی رو انتخاب کنید که شرایط شما را آنگونه که هستید بپذیرد و شما را به خاطر شخصیتی که دارید و به خاطر کارهایی که کردید یا احیانا نکردید شما را انتخاب کنند . مثلا اگر شما دیپلم دارید اگر واقعا نمیتونید ادامه تحصیل بدید همسری انتخاب کنید که شما رو با داشتن همین مدرک بپذیرد نه اینکه شما را وادرا کند 4 سال برید دانشگاه و بعدا بر گردید خب شما اگر میخواستید برید دانشگاه که مسلما تا حالا رفته بودید . مگر اینکه از قبل تصمیم به دانشگاه رفتن داشتید اما شرایطش فراهم نبوده . زیادم نگران نباشید و عجولانه تصمیم نگیرید در حال حاضر تا چند سال آینده دختر برای انتخاب همسر در جامعه فراوان است فعلا این خانمها هستند که از این نظر با مشکل روبرو هستند .

اما دومین شرطی که همه پسرها بعد از مشخص بودن اشتغال باید داشته باشند وضعیت نظام وظیفه میباشد که هر چقدرم ازش فرار کنید آخرش یه روز گیر کارت معافیت یا پایان خدمت خواهید افتاد . من مختصرا جاهایی که کارت پایان خدمت یا معافیت نیاز دارند را مطرح میکنم تا کمی با این مسئله بیشتر آگاه شوید : هرگونه نقل و انتقالی که در محضر صورت میگیرد یعنی اگر کارت پایان خدمت نداشته باشید نه چیزی به نا متون میشه نا میتونید چیزی به نام کسی کنید به جز خرید اتومبیل صفر به شرطی که قصد فروش نداشته باشید یا خرید تلفن همراه . اما خرید مسکن ، خرید زمین ، وکالت نامه ، استخدام در مراکز دولتی ، اخذ مجوز تاسیس شرکت و ... نیاز به کارت پایان خدمت دارد پس این قضیه هم تکلیفشو مشخص کنید این هم در نظر داشته باشید همه مامورین انتظامی ، سپاه ، ارتش و بسیج میتوانند از شما بدون دلیل کارت پایان خدمت یا معافیت مطالبه کنند حالا اگر تو خیابان از شما طلب کارت پایان خدمت کنند اگر نداشته باشید و مشمول فراری باشید بلافاصله اعزامتون میکنند به خدمت دیگه کار به این ندارند که زن دارید بچه دارید کار دارید و ... پس خیلی مهمه و بهتر حتما اقدام شود .

دختران زود وابسته می شوند و زود دلسرد

قبل از ازدواج چه چیزی در روابط دو طرفه باعث سردی دختران می شود ؟

مهمترین مسئله تکراری شدن حرفها ، عملها ، واکنشهای متقابل ، دروغ گویی ، آمدن شخصی دیگر و بی اعتمادی این رفتارها در اکثر مواقع باعث دلزدگی دختران می شود اگر دختری از شما سرد شد دیگه ختم اون رابطه رو بخونید و پافشاری نکنید چون نظرشون تغییر نمیکنه البته شاید برای مدتی کوتاه رابطه را ادامه دهند اما این رابطه ختم به خیر نخواهد شد .

دخترها و امتحان کردنهای آنها :

به طور کلی اکثر دخترها برخی مواقع سیاستهای عجیبی پیاده می کنند که حتی از دست سیاستمداران بزرگ دنیا چنین کاری بر نمی آید از جمله رفتارهای آنها یک دستی زدنها آنهاست ، صحبت کردن راجع به خواستگارهایی که دارند ، سنجش میزان غیرت شما و تعصبات شما و ... پس مواظب باشید اشتباه نکنید زنان در منحرف کردن ذهن شما استادان قابلی هستند و سرعت عمل بالاتری دارند بعضی ها بر این اعتقاداند که چون جنس مونث از هر دو نیمکره مغز خود استفاده میکنند چنین عکس العمل سریعی دارند .

قبل از ازدواج چه چیزی در روابط دو طرف باعث سردی پسران می شود ؟

همانچیزی که اکثر پسرها در روابط قبل از ازدواج خواهان آن هستند دقیقا باعث دلزدگی آنها می شود که خود از آن بی اطلاعند میدانید چه چیزی ؟ رابطه جنسی

اشتباه نکنید اکثر پسرها اگر عطش جنسیشون تامین شد ادامه رابطه را فقط و فقط مبتنی بر رابطه جنسی می دانند و اینجاست که دوست داشتن و احساسات جای خود را به لذت جنسی و برطرف شدن غریزه جنسی می دهد و دیگر عطشی باقی نمی ماند . این یک مسئله دومین مسئله غر زدن دخترها عدم بی توجهی دختران به احساسات آنها و چندین عامل دیگر . البته خیلی از روابط دوستی که رابطه جنسی هم در انها بوده منجر به ازدواج شده اما این زندگی آن چیزی نبوده که تصور می کردند و بعد از مدتی سردی سراغ آنها می آید . اما اگر پسری از شما سرد شد تلاش خود را بکنید پسرها انعطاف پذیر تر از خانمها میباشند حتی شاید بدون اقدام شما خودشون برگردند .

پسرها و امتحان کردنهای آنها :

بعضی از آقایون زماین که به یک نفر میگویند مثلا برو ما به درد هم نیمخوریم اونم بعده زدن حرفهایی متفاوت نظیر دوست داشتن و علاقه اکثر مواقع قصد آزمودن شما را دارند که آیا واقعا شما ایشون و دوست دارید یا اینکه منتظر شنیدن چنین حرفی بودید و زود میدان رو خالی کردید البته نا گفته نماند خانمها هم از این سیاست استفاده می کنند اما بیشتر در آقایون بارز میباشد .نکته بعدی اینکه پسرها از ترفندهای دیگری هم برای آزمودن همسر آینده خود استفاده میکنند البته نا گفته نماند در این بین افرادی دست به حماقت هم میزنند بیش از این بحث رو ادامه نمیدم .

اگر خواهان یک رابطه گرم مبتنی بر دوست داشتن و عشق و علاقه هستید قبل از ازدواج تکراری نشوید تا به هم نیاز پیدا کنید زمانی که کنار هم هستید افکارتون رو سمت و سوی شهوت نکشونید سعی در شناخت هم داشته باشید اگر هم رو خوب بشناسید و نهایتا کار به ازدواج ختم شود یک عمر برای سایر روابط و حرفهای زیبا که متاسفانه نه انجام میدهید نه میگویید وقت دارید. البته همیشه استثنائ هم وجود دارد .

امیدوارم موفق باشید اگر با درج این مقاله باعث ناراحتی برخی کاربران شدم عذر میخوام .

با تشکر از شما : علی سلطانی مجد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر