تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

دخترانی که مجذوب افراد سن بالا و دارای موقعیت های خاص می شوند

چهارشنبه 21 اسفند 1387

دخترانی که مجذوب افراد سن بالا و دارای موقعیت های خاص می شوند

دخترانی که مجذوب افراد سن بالا و دارای موقعیت های خاص می شوند .

مقاله از علی سلطانی مجد

خیلی وقتها اتفاق می افته که دختر خانمها عاشق دبیر خود ، استاد خود مدیر محل کار خود و ... می شوند افرادی که شاید بیش از 12 سال اختلاف سنی با آنها داشته باشند حتی افرادی هستند با 25 سال اختلاف سنی معمولا اکثر این دخترها در سنین 18 تا 23 سال هستند و در جامعه ما این امر رواج پیدا کرده که خیلی از دانشجوان دختر عاشق و مجذوب استاد خود می شوند . پس از بررسی هایی که انجام دادیم دلایل زیر از برجسته ترین آیتمهایی بوده که باعث پیدایش اینگونه عشقها شده که بعضا به روابط نامشروع نیز کشیده شده و اغلب سرانجامی در پی نداشته .

الف) اکثر دخترها احساس می کنند در کنار این شخص بهتر می توانند پیشرفت کنند و به اهداف خود دستیابند

ب) دسته ای از این دخترها شیفته موقعیت اجتماعی و ثروت طرف می شوند

ج) دسته ای دیگر جذب رفتار و اخلاق این اشخاص می شوند ( او همچون یک جنتلمن رفتار می کند)

د) دسته ای از دختران بواسطه تفکرات و فانتزیهای جنسی که دارند به مردان سن بالا گرایش بیشتری دارند .

آنچه که مسلم است به جز مورد آخری در همه موارد ( موارد الف - ب - ج) هویت اجتماعی طرف عاملی برای جذب این دخترها شده و متاسفانه این اشخاص معمولا از این دخترها سو استفاده می کنند نکاتی که مهم است اولا دانستن این مسئله ضرور ت دارد که این دختران باید هوشیار باشند که تنها فردی نیستند که عاشق استاد خود یا ... شده اند آیتم بعدی اینکه برای رسیدن به اهداف خود نباید آویزون فردی شوید و بواسطه ارتباط احساسی با آن به اهداف خود برسید و اما مهمترین آیتم نگاه به اخلاق و رفتار طرف نکنید نگاه به تیپ و جنتلمن بودنش نکنید نگاه به دانش وی نکنید نگاه به موقعیت او نکنید نگاه به نوشته های او نکنید برای رابطه احساسی هویت فردی را ملاک قرار دهید نه هویت اجتماعی ممکنه یک نفر بیرون از منزل بسیار عالی رفتار کنه اما اگر از همسر و فرزندان وی نظرخواهی کنید نظر مثبتی نداشته باشند

مشکلاتی که باید در روابط با افراد سن بالا انتظار آن را بکشید :

ارائه پیشنهاد سکس در اینگونه روابط تا حد زیادی از سوی همان جنتلمن یا استاد یا مدیر - عدم تامین نیازهای روحی و احساسی - شما نمیتونید از فردی که 15 سال از شمابزرگتر است انتظار داشته باشید همانند یک جوان 25 ساله عاشق عمل کنه فراموش شدن تاریخ تولد -و سایر مناسبتها - عدم درک احساسی شما نمیتوانید جلوی هر فردی با شوهرتان راه بروید چون حرفهای دیگران باعث نگرانی شما میشود - خیلی از نیازهای عاطفی خود را باید سرکوب کنید . آن زمان که شما 30 ساله هستید و سرشار از نیازهای احساسی و جنسی نباید انتظار تامین آن را از طرف مقابل خود داشته باشید . معمولا اینگونه افراد با یک نفر ارتباط ندارند و دنبال ازدواج هم نیستند و فقط قصد دارن تا جای یکه امکان دارد ارتبط را ادامه دهند تا به سایر نیازهای خود دستیابند مثلا اگر به آنها بگویید برای شما خواستگار آمده خیلی راحت میگویند بهش فکر اگر بگویید پیش قدم بشوند بهانه می آورند - شما در اینگونه روابط دچار ردرگمیهای بسیار می شوید چون خودتان مدانید که این ارتباط درستی نیست اما باز ادامه خواهید داد . زودرنج و حساس می شوید چون نمیتوانید طرف را برای خود نگه دارید حتی نمیتوانید در خانه موضوع را مطرح کنید که با فردی که 20 سال از شما بزرگتر است ارتباط احساسی دارید . اگر ازدواجی صورت پذیرد انتظار افسردگی زودرس را داشته باشید به همان دلیل که شما عاشق این آقا شدید دیگران نیز خواهند شد .

فراموش نکنید معمولا در اینگونه روابط دخترها ارزشهای خود را نادیده میگیرند به ارزشهای خود فکر کنید در این رابطه اون آقا بیشتر از شما سود می کند . فکر کنید مردی که 45 سال سن دارد یک عاشق 20 ساله دارد بریا مردان این یک قدرت محسوب میشه و بیشتر از اینکه به شما نگاه کنند به نیروی خود فکر میکنند و تقویتش می کنند این تقویت باعث جاذبه بیشتر از سوی سایرین می شود پس باید دیر یا زود منتظر رقبا نیز باشید .

فاکتور استثنا : به نظر شخصیه من اگر دختری 22 ساله به مردی 40 ساله دلببنده خوده اون مرد باید از این ارتباط اجتناب کنه چرا که ایندو پاسخگوی نیازهای هم نخواهند بود و کم اتفاق می افته اینگونه ازدواجها موفق باشه به هر حال طرف دختر باید حداقل از 50 درصد نیازهاش دست بکشه یا اینکه اون مرد خودش رو سازگار با روحیات اون دختر کنه که خیلی سخت و نادره همچین پدیده ای .

پس قبل از پیدایش اینگونه روابط به این فکر کنید که در ازای بدست آوردن اون فرد چه چیزهایی رو باید از دست بدهید .

با تشکر از شما علی سلطانی مجد

موفق باشید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر