تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

زن ،مرد نحوه درخواست

پنجشنبه 4 خرداد 1385

زن ،مرد نحوه درخواست

با تشکر از مدیریت وبلاگ amuzesh6

یکی از اصولی که زنها باید آن را بیاموزند نحوه درخواست از همسرشان می باشد…عموماً خیلی مواقع بدلیل نحوه غلط درخواست کار آنان به مشاجره می انجامد و طرفین هرکدام سی هزارتا فکر چرت و پرت برای خودشان می کنند…
اولین نکته ای که باید توجه کنید زمان درخواست است.وقتی که همسرتان روی موضوعی دقیق شده عمراً انتظار نداشته باشید که به تقاضای شما فوراً پاسخ دهد.مخصوصاً مردها وقتی روی موضوعی تمرکز میکنند ورودی های مغزشان را می بندند و فقط پردازش میکنند و اگر بخواهید زوری بازشون کنید و از حس درشون بیارید مطمئناً یه چیزی بهتون
می پرونن!!!اونها این مواقع جداً شوخی ندارند.
آقایون هم خواهشاً بدونن که اگه حرف نزنن خیلی بهتره تا با هان ، هون ، چیه؟ و یک مشت بله و چشم الکی پاسخ بدن..همینطور خانمها توجه کنند که خدا وکیلی میزان عشق همسرشان هیچ ربطی به پریدن یا نپریدنش از روی مبل در هنگام کمک خواهی شما ندارد!!!..
نکته بعدی لحن شماست.اگر مرد احساس کند که در لحن شما دستور نهفته است جونتون رو نوک لبتون میاره تا کار کنه!!
او دیگر زیبایی کلمه براش مهم نیست..شما دستور داده اید ..مردها دوست دارند اگر کاری برایتان میکنند در نهایت قدرت و ابهت باشد.ولی اگر حس کنند که شما امر میکنید و آنها کوچک شده اند به نظر من زور مفت نزنید!!توپ هم تکانشان نخواهد داد…پس دستور ندید..

مورد بعدی اینکه حالا که داره یه کاری میکنه هی توضیح واضحات ندید لطفاً!!…مثلاً وقتی داره سطل آشغال رو میبره دم در هی نگین..بپا نریزی…چکه نکنه..کیسه پاره نشه..اینجوری فکر میکنه شما مامانش هستید نه همسرش!!..حالا خدا وکیلی گربه اومده کیسه رو پاره کرده دم در کثیف شده اون بیچاره چه گناهی داره نق به اون می زنی؟؟؟.آقایون هم بدونن که منظور خانمها از توضیح اضافی این است که شما اهمیت موضوع را بدانید..اونها فکر میکنن اینجوری دارن کمک میکنن…فکر نمی کنن شما دست و پا چلفتی هستید…اگه این فکر و میکردن صد سال سیاه زنتون نمی شدن!!!..خیالتون تخت….

مسئله بعدی اینکه خانمها لطفاً درخواستتون رو کوتاه و صریح بگید…مثلاً نگویید…وای از صبح تا حالا میوه ها تو صندوق عقب ماشین جا مونده….این برای مردها یک جمله خبری توام با تقصیر از جانب آنها تفسیر میشود نه یک درخواست…کافیست بگید لطفاً میوه ها رو از تو ماشین بیار…به همین سادگی…صریح و راحت…کشتین خودتونو…!!
یه مسئله دیگه اینکه از کلمه میتونی استفاده نکین..بعضی ها هم میخوان مؤدبانه ترش کنن میگن آیا میتونی فلان کار رو انجام بدی؟؟اونوقت بیشتر قهوه ایش میکنن….این برای مردها یعنی اگه میتونی پس وظیفته که انجام بدی(اجبار) اگه نمی تونی هم که یه فکری خودم میکنم (ضعف)…چرا راحت از کلمه لطفاً استفاده نمیکنین…صریح باشید…سخته براتون بگین ممنون میشم که برام فلان کارو بکنی….حالا یه امتحان کنین ببینین چقدر فرقشه….

قسمت دوم :


زن ... مرد .. نحوه درخواست(قسمت دوم)
…….در ادامه مبحث دیروز باید بگم که نکته بعدی و اصلی ترین مورد برای انجام کار از سوی مردان این است که آنها در جواب منفی دادن آزاد باشند.معمولاً زنها وقتی می خواهند خواسته ای را مطرح کنند از قبل جواب آن را پیش بینی میکنند و سعی میکنند یه جوری مرد را لای منگنه بگذارن.بعضی از زنها هم که حساسترند وقتی از قبل حس کنند که بله قراره کلی خواهش تمنا کنند و بعد هم جواب نه بشنوند اصلاً زکل بیخیال قضیه میشوند!ولی بعدش بدون اینکه سوالی کرده باشند از یک جواب احتمالی ناراحت شده وحرص میخورند.در نتیجه شوهر از همه جا بی خبر رو الکی میچزونن!!..
خانمهای عزیز….تمرین کنید معنی اصلی کلمه نه رو بفهمید..باور کنید کلمه نه که در فرهنگ لغات زنها با کلمه گودزیلا هم معنیه هیچ ربطی به میزان عشق و علاقه همسرتون به شما نداره…وقتی همسرتون در حال دیدن تلویزیونه و شما تقاضایی میکنید مسلماً باید پیش بینی جواب نه رو هم بکنید چون در غیر این صورت 2 تا کنایه شما میزنی 2 تا هم اون، میشه جنگ جهانی…شما فقط کافیه در جواب کلمه منفی بگید : بسیار خوب….اما نه با لحنی که معنیه خب حالا باش تا کمت بذارم یا صبر کن باباتو در میارم رو بده….بلکه یعنی ok . من میفهمم که شرایطت به هر دلیلی برای اجابت خواسته من مسائد نیست و این جواب منفیه تو هیچ تاثیری رو عشقم به تو نمی ذاره…یعنی آخر منطق مثلاً…به عبارت ساده یک بسیارخوب عاشقانه….بمیرم الهی…
اتفاقی که می افته اینکه %90 خواسته شما رو بعد از انجام کارش در اولویت قرار میده ! اصلاً خودش ممکنه پیشنهاد بده که : خوب خانم من چیکار باید بکنم؟؟…ولی در حالت معمولی مردها خیلی ملوس آن را فراموش میکنند یا خیلی ریلکس پشت گوش می اندازن (به خدا دلیلش مرض نیست در مباحث بعدی میگم دلیلشو..)…حالا اینجوری بهتره یا اصلاً انجام ندن؟؟

مورد بعدی اینکه شما معمولاً گاهی بعد از درخواست غرغر میشنوید…زنها معمولاً غرغر را بمعنیه: نمیخواد کار کنه منت میذاره ..بونه مفت میاره ..معنی میکنند در حالیکه غرغر یعنی : من مشغول یه کار دیگه هستم ولی با اینکه تمرکزم به هم میخوره کار شما رو انجام میدم چون اون هم کار مهمیه….مردها اگر بدونن که کار شما مهم نیست همون اول میگن نه…پس غر که میزنن یعنی میدونن مهمه…آنها صرفاً از غرغر اعلام وضعیت کاری میکنند ولی خوب به زبان شیرهای یونانی قبل از میلاد مسیح!!!!
زنها فکر مینن غرغر یعنی : ا ا ا ه …تو هم وقت گیر اوردی؟؟..اصلاً نمیخوام انجام بدم….در نتیجه ملاج مرد را هدف گرفته و با کلمات نظیر :خوب بابا اصلاً ولش کن …نخواستم…انتظار نداشتم (مثلاً کلی با کلاس) و امثالهم شلیک میکنند…..اما..
بهترین کار اینه که زنها در این مواقع فقط سکوت کنن…همین …سکوت مطلق…غرغر مرد یعنی آماده شدن برای انجام کار شما پس هیچی نگین که فکر کنه شما بهش امر میکنین..
مهمترین و آخرین نکته اینکه…حتماً بعد از انجام کار با مهربانی ازش تشکر کنید….این کارو یک دستور اساسی بدونین…البته میل خودتونه اگه می خواین دفعه بعد واسه یه کار نصفه جونتون کنه تشکر نکنین…..

فراموش نکنین…….در انتها با محبت به مردتون پاداش بدین…….

منبع از وبلاگ amuzesh6

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر