تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

این مطلب ، مال خانمهاست


آگوست 9, 2009 روی 1:04 ب.ظ · طبقه بندی شده زیر آموزش همسرداری
همسردارى و گرم نگه داشتن كانون زندگى خانوادگى اگرچه كارى سهل و آسان به نظر می رسد اما كمتر كسى موفق مى شود به آسانی و بدون تلاش به زندگى اش گرمی ببخشد. رعایت نكات و فرمول هایى در چگونگى برخورد با همسرانتان مى تواند شما را در داشتن كانونى گرم و دلپذیر كمك كند.نكاتى كه مى خوانید حاصل كار و تلاش متخصصان و برگرفته از زندگى هاى موفق است:بیرون از خانهبراى این كه به آرامش برسید و بتوانید به طرف مقابل تان نیز آرامش بدهید بهتر است كلبه یا جایى را بیرون از شهر و دور از هیاهو مثل جنگل در نظر بگیرید. سعى كنید در این محل به هیچ وجه به تلویزیون، رادیو و تلفن دسترسى نداشته باشید. اگر تلفن همراه دارید آن را خاموش كنید. در این زمان شما و همسرتان فرصتى دارید براى این كه بتوانید با هم حرف بزنید و تنها باشید.خانم ها باید بدانند كه تنها راه به دست آوردن هر چیز این است كه شخصى آن را درخواست كند. شوهران شما نیز مثل همه انسان هاى دیگر نمى توانند فكرها را بخوانند و درك فراحسى ندارند. بنابراین بى جهت زندگى تان را تلخ نكنید و جار و جنجال راه نیندازید. خیلى ساده به آنها بگویید چه چیزى باعث شادى تان خواهد شد.

بیان نیازها به زبان سادهبیشتر خانم ها اعتقاد دارند كه شوهرشان باید خودش نیازهاى آنان را بشناسد و در رفع آن بكوشد. این دسته از زنان – كه البته كم هم نیستند – معتقدند اگر براى شوهرشان توضیح بدهند كه چه چیزى باعث شادى و خرسندى شان مى شود، باعث شكسته شدن غرور و شخصیت آنان خواهد شد. خانم ها باید بدانند كه تنها راه به دست آوردن هر چیز این است كه شخصى آن را درخواست كند. شوهران شما نیز مثل همه انسان هاى دیگر نمى توانند فكرها را بخوانند و درك فراحسى ندارند. بنابراین بى جهت زندگى تان را تلخ نكنید و جار و جنجال راه نیندازید. خیلى ساده به آنها بگویید چه چیزى باعث شادى تان خواهد شد. براى مثال اگر شوهرتان از شما سؤال كرد كه شام را دو نفرى بیرون برویم یا با دوستان و اقوام غذا بخوریم، آنچه را كه واقعاً دلتان مى خواهد به او بگویید و رودربایستى را كنار بگذارید. زیرا اگر از روى خجالت یا ملاحظه یا هر چیز دیگرى حقیقت را از او پنهان كنید او تصور خواهد کرد كه به خواسته شما عمل كرده است. بنابراین سعى كنید صداقت را اصلى ترین محور زندگى تان قرار دهید.
برای هم لقمه بگیرید!

وقتى غذایى مى پزید از شوهرتان در مورد آن غذا نظر بخواهید و سعى كنید در طول هفته چند بار غذاهاى مورد علاقه او را درست كنید. سعى كنید روش هاى بهتر و دقیق تر پخت غذاهاى مورد علاقه او را یاد بگیرید. در طول ماه براى یك بار هم كه شده با پختن غذاى مورد علاقه او و چیدن سفره یا میز به طرزى متفاوت با گذشته، بدون این كه قاشق و چنگال سر سفره یا میز ببرید با استفاده از دست غذا بخورید و براى او لقمه بگیرید و از او هم بخواهید این كار را انجام بدهد. این كار باعث مى شود مثل روزهاى اول زندگى یا سر سفره عقد كه كیك و عسل در دهان یكدیگر مى گذاشتید، احساس صمیمیت و یكرنگى بیشترى با هم بكنید.
از دست ما عصبانی نشوید! :اگر جزو آدم های بسیار مبادی آداب هستید و نمی توانید از قاشق و چنگال صرفنظر کنید، هنگام صرف غذاهایی نظیر کتلت و کوکو برای هم لقمه بگیرید.]

تناسب اندامتان را حفظ كنیداگر بیش از اندازه چاق یا لاغر هستید، به فكر بیفتید تا تناسب اندام خود را به دست بیاورید. به یك متخصص تغذیه مراجعه كنید و سعی کنید دریابید كه علت این مشكل در چیست. با رعایت یك رژیم غذایى متعادل، اندامتان را در وضعیت مناسبى قرار دهید. به آزمایشات و نكاتى كه پزشك به شما توصیه كرده توجه كنید و در كنار آن با تكنیك هاى توجه به از بین بردن كینه و حسادت و نفرت از دیگران، به پاكسازى روح تان بپردازید و انرژى هاى منفى و نگرانى و افسردگى را از خود دور كنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر