تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

ویاگرا (دارویی برای نعوظ آلت مردانه)

یکشنبه 26 شهریور 1385

ویاگرا (دارویی برای نعوظ آلت مردانه)

ویاگرا (دارویی برای نعوظ آلت مردانه)

یک توضیح می دهم و بعد ادامه ماجرا را می نویسم :

Erect : نعوظ یا راست شدن ،به اصطلاح عامیانه شق کردن آلت تناسلی مردانه

Impotence : ضعف و سستی آلت مردانه

Virile :دارای نیروی مردانه

Sildenafil citrate که به نام ویاگرا شناخته شده و فروخته می شود دارویی است که برای نقص erect شدن آلت تناسلی مردان(impotence) استفاده می شود.همچنین تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش خونرسانی به آلت تناسلی زن می تواند باعث رضایت بیشتر زن از رابطه جنسی خود شود.نام ویاگرا ممکن است از زبان سانسکریت vy?ghraگرفته شده باشد که به معنی ببر است.همچنین تلفظ آن یادآور Vigor و Virile است.

به ترکیب ویاگرا و اکستازی، سکستازی(Sextasy) گویند و در زبان غیررسمی به آن ویتامینV هم می گویند.این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن آبی رنگ هستند که در یک طرف آن نام Pfizer و در طرف دیگر آن VGR xx(xx به معنی دوز قرص است که 25 یا 50 یا 100 میلی گرم است) وجود دارد.حق ساخت انحصاری ویاگرا توسط این شرکت تا سال 2013-2011 اعتبار دارد.

ویاگرا برای اولین بار برای درمان آنژین صدری(بیماری قلبی) مورد استفاده قرار گرفت که طی آن افزایشerect شدن آلت تناسلی مردان مشاهده شد که از آن به بعد از 27 مارس 1998 به عنوان اولین داروی impotence در آمریکا استفاده شد. مصرف این قرص بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد.این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. ویاگرا توسط آنزیمهای کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند.اگر به همراه یک رژیم غذایی پر جرب استفاده شود باعث کاهش جذب و سرعت اثر و غلظت آن در خون می شود.

در بعضی موارد استفاده از ویاگرا منع شده است:

استفاده از ترکیبات نیتروژنی مثل glyceryl trinitrate, sodium nitroprusside, amyl nitrite،نارسایی های کبدی شدید، نارسایی کلیه، فشارخون پایین، سکته مغزی یا قلبی و یا مشکلات ارثی شبکیه چشم.

عوارض جدی ویاگرا هم بدین قرارند:

آلت تناسلی با erect دائمی و دردناک،کاهش فشارخون، سکته قلبی و مغزی، مرگ ناگهانی و نا منظم شدن ضربان قلب.

عوارض معمولی ویاگرا عبارتند از:

عطسه، سردرد، ترس از نور، احساس نبض و دیدن اشیا به رنگ آبی.داروئهایی مثل Cialis و Levitra هم مانند ویاگرا عمل می کنند.دوز دارو توسط پزشک مشخص می شود اما 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از ارتباط جنسی باید مصرف شود.هرچند این دارو بدون نسخه پزشک نباید استفاده شود اما در تلویزیونهای خارجی(خصوصا آمریکا) و بسیاری از سایتهای اینترنتی تبلیغ شده و حتی فروش اینترنتی هم دارد به طوریکه در فاصله بین سالهای 1999 تا 2001 نزدیک به 1میلیارد دلار فروش داشته است.

منبع : amizeshirani تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 29/6/85

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر