تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

زنان و برون ریزی مایعات از واژن در هنگام ارگاسم

جمعه 12 مرداد 1386

زنان و برون ریزی مایعات از واژن در هنگام ارگاسم

زنان و برون ریزی مایعات از واژن در هنگام ارگاسم

ارسال مقاله از : دکتر الناز رفیعی

آیا زنان می توانند مثل مردان در هنگام ارگاسم مایعات ترشح شده را بیرون بریزند؟

برخی زنان در هنگام ارگاسم مایعی را ترشح می کنند و مثل مردان آن را با فشار و شدت زیاد به بیرون می پاشند. اولا این مایع چی هست و از کجا ترشح میشود؟ آیا مثل مردان از بیضه نشات می گیرد .آیا این مایع چیزی شبیه ادرار است؟

خب مثل خیلی از عجایب جهان این هم چیزیست که هنوز هم بحث برانگیز است . بسیاری را می ترساند و بسیاری را مجذوب خود می نماید. طبق اصول زنان عموما ترشح با فشار ندارند و مایعات مترشحه آنها عموما در تمام حالات در داخل واژن ترشح می گردد و خروج آن هم بسیار کم و بدون فشار است اما مواردی مشاهده می گردد که همچنان نتیجه قطعی در مورد آن اخذ نشده است. بسیاری از محققان ، زنان و همچنین شریکهای جنسی آنها در توضیح حالت مورد نظر معتقد هستند که این پدیده شگفت آور چیزی شبیه به باد کردن یک کیسه از آب و ناگهان خالی کردن آن می باشد.

امروزه محققان معتقد هستند که این مایعاتی که در هنگام ارگاسم زنان ترشح می گردد ، از غده هایی موجود در رحم زنان ترشح می گردد که چیزی شبیه پروستات در مردان می باشد. همینطور تحقیقات و آنالایز این مایع از حضور مواد شیمیایی با دز بالا همچون اسید فسفات که یکی از فرمولهای پییچیده در پروستات و همینطور موجود در مایع منی می باشد حکایت می کند.این می تواند دلایلی باشد که نتیجه بگیریم برون ریزی در زنان کاملا چیزی مشابه در مردان از نظر ترکیبی می باشد.

اگرچه که باید خاطر نشان کرد که علم مدرن امروزی هنوز نمی داند که ارگاسم زنان و برون پاشی مواد ناشی از آن دقیقا چه می باشد! زنانی که چنین ارگاسمهای را تجربه کرده اند نیز نمی توانند اطلاع دقیقی از آن ارائه نمایند ولی کاملا از اتفاق افتادن آن خوشحال هستند . چیز که مشخص گردیده است این است که مالش نقطه جی و همینطور استفاده از پوزیشنهایی که باعث گردد سر آلت با نقطه جی در تماس باشد مستقیما زنان را به ارگاسمهایی با چنین شدتی تشویق می نماید. در مدلهای مشابه نیز می توان خاطر نشان گردید که زنان از شدت تحریک و همینطور فشار شدیدا کنترل خود را از دست می دهند ، نفس کشیدن برایشان سخت می گردد ، پاهایشان شروع به تکان خوردن شدید می کند و ادرار شدید را بهمراه می آورند. اما اینکه دقیقا چه عصبی یا چه رفتاری باعث چنین امری می گردد همچنان مشخص نیست و فعلا چنین رفتارهایی باعث ایجاد شبهه و ترس بی مورد در افراد میگردد و جزء فتیش طبقه بندی میگردد.امیدواریم علم بجایی برسد که بتواند این مسئله را شناسایی نماید

ارسال مقاله از : دکتر الناز رفیعی تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 16/5/86

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر