تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

چرا همسرم این گونه است

یکشنبه 16 تیر 1387

چرا همسرم این گونه است

چرا همسرم این گونه است

منبع سایت bia2doctor

اگرچه به نظر می رسد زنان به داشتن لحظات بد مشهورند اما مردان نیز دچار کج خلقی های بی دلیل می شوند، که همین امر معمولاً باعث عدم درک آنچه ما آن را «روشهای زنانه» می نامیم می شود.
احتمالاً فهرست کلیشه ای رایج در مورد زنان برای بسیاری از آنها تا حدود زیادی عادی قلمداد می شود در حالی که می توان شاهد شکایت مردان در مورد حداقل یکی از آنها بود، ز حسودی او به نفع خودتان استفاده کنید و مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.خواه در اوج جرو بحث باشد یا به صورت شوخی از طرف دوستان مرد عنوان شود. در اینجا به ذکر مواردی از این فهرست کلیشه ای که اغلب باعث تغجب مردان می شود می پردازیم:
1 چرا همسرم به من غر می زند؟
اجازه دهید که زن بودن ما بدان معنی نیست که از وظایف خانه داری، خرده فرمایشها و کار بی وقفه در منزل لذت می بریم. اگر«وظایف روزانه» به طور مساوی تقسیم می شد این سؤال نیز به ندرت پیش می آید.
2 چرا همسرم زیاد با تلفن صحبت می کند ؟
اگر شما اسم همسرتان را به «همسر پرچونه» تغییر داده اید، مطمئناً رابطه میان آن را می دانید. مردان و زنان دارای روشهای کاملاً متفاوتی در صحبت کردن با تلفن هستند. بیشتر مردان خواه با دوست جدیدشان صحبت می کنند خواه رفیق قدیمی شان، مایلند به اصل مطلب بپردازند و با تلاش در به کارگیری واضح ترین کمترین کلمات تماس تلفنشان را تا حد ممکن مفید سازند.
اما زنان نه تنها دارای دامنه گسترده تری از موضوعات قابل حرف زدن مانند مد، تفریح، زندگی اجتماعی، سلامتی، خانواده و حتی شما هستید، همچنین مدت رفاقتهای آنان نیز طولانی تر است.
3 چرا همسرم غیبت می کند ؟
نه تنها آنها، اما برخی از زنان با شرمندگی بسیار تا حدودی شامل خود من هم می شود، نیاز دارند از آنچه تمام مدت در اطرافشان اتفاق می افتد با خبر شوند. الزاماً نه به خاطر فضولی بلکه این امر بیشتر به خاطر قرار گرفتن در جریان امور می باشد. بنابراین از آنجایی که همسر شما در این امر زیاد منظم عمل نمی کند منجر به امری کاملاً خنده دار می شود.
4 چرا همسرم نسبت به من حسود است؟
اغلب مردان در درک دلواپسی و حسودی زنان دچار اشتباه می شوند. دلایل آشکار بسیاری برای حسودی زنان وجود دارد: عدم اطمینان او نسبت به شما، تحت کنترل قرار دادن شما و غیره. اما خوشبختانه او به خاطر همکار شما در اداره یا محل کار ناراحت نیست بلکه نگرانی او از وقتی است که شما برای همکارتان صرف می کنید.
به هر حال، «حسودی» را می توان با کمی توجهات عاشقانه پر مهر درمان کرد. برای جبران لحظات از دست رفته با هم به دیدن فیلمی که کرایه کرده اید بپردازید، یا نقشه آخر هفته ای شگفت انگیز را بکشید. ا
5 چرا به محض ورود من به خانه بلافاصله همسرم بچه را به من می دهد؟
شکایت کارمندان بسیاری را مبنی بر تمایل همسران خانه دارشان در دادن بچه به محض ورود آنها به خانه شنیده ام. با این وجود تا زمانی که مرد تمام روزش را به تنهایی می گذراند، نه تنها مراقبت از کودک بلکه مرتب کردن خانه، شستشوی لباسها، انجام خرده فرمایشها و آماده کردن شام توسط زن خود عواملی است تا او کاری را که از همه خسته کننده تر است نشان دهد.
به جای اینکه شما و همسرتان مرتباً بر سر این که چه کسی خسته تر است و چه کسی حق نگهداری بچه را دارد بحث کنید، یک روز را برای انجام دادن کارهای منزل مرخصی بگیرید تا همسرتان تمام روزش را در خارج از منزل بگذراند. این امر مسلماً مایه شگفتی خواهد بود و همسرتان نیز چیزی بیشتر از یک مرخصی نمی خواهد! به خاطر داشته باشید آنچه را که حقیقتاً بر سرش جر و بحث می کردید تمام شده است. چه کسی می تواند وقتش را صرف کودک شما کند. آنها آنقدر کوچک و معصومند که می توانید از هر دقیقه بودن با آنها لذت ببرید.
6 چرا همسرم زیاد پول خرج می کند ؟
ابتدا باید بگویم مردانی را می شناسم که هنگام خرید مانند زنان ولخرج هستند و برای نشان دادن اشتیاقشان بلوزها و کتانیهای مارکدار را با بالاترین قیمت خریداری می کنند. همچنین به نظر می رسد خانمها نیز همیشه تعداد زیادی کفش، قرارهای آرایشگاه و ضروریاتی که باید برایشان اسکناس پرداخت شود دارند. اما آنها تنها کسانی هستند که ذخیره پولی خانه را نیز که شامل پرداخت صورتحساب ها و خرید از فروشگاه می شود به عهده دارند.
همانطور که خرید لباس، هدایای مناسبتها و به علاوه پول تو جیبی روزانه به عهده مادرهاست،معمولاً هزینه مدرسه کودکان را نیز تقبل می کنند. اگر زن در کنار پرداخت قبض برق،تلفن، بیمه و خرید لباس جدید در حراج، 20 هزار تومان نیز خرج کند شوهرش او را مورد تمسخر قرار خواهد داد که به نظر من کمی غیر منصفانه است. بنابراین دفعه بعد همسرتان را که با بسته های زیادی به خانه برگشته مورد مواخذه قرار می دهید و این در حالی است که تنها دو تا از آن بسته ها برای اوست و بقیه خرید منزل می باشد. به خاطر این که او برای خرید چیزهای مورد علاقه اش خرج می کند از کوره در نرود. به علاوه زنان دوست دارند برای دیگران نیز خرید کنند بنابراین شاید یکی از آن بسته ها برای شما باشد.
7 چرا همسرم با خانواده ام به خصوص مادرم کنار نمی آید؟
به طور کلی هنگامی که زنان با خانواده همسرشان دیدار می کنند بر خلاف بیشتر مردان بسیار نگران رفتارشان هستند و سعی در کنترل آن دارند. با این وجود مسلماً تنش حاصل از این رفتار باعث بوجود آمدن این احساس می شود که او چیزی را که به خانواده شما تعلق دارد از آنها به خصوص مادرتان دور می کند. اما هنگامی که شما خانواده او را ملاقات می کنید چنین احساسی نخواهید داشت و تعارض بین شما و پدرزنتان بیشتر ناشی از رفتارهای غریزی مردانه است.
بدون تردید بیشتر مردان مایلند دختری را که پسرشان انتخاب کرده ملاقات کنند و از این که شما مردان را به سوی جنس مخالفتان سوق دهند و مسئولیت خودشان را به زن جوانی واگذار کنند بی نهایت خوشحال خواهند شد. اما هنوز برخورد اولیه منحصر به فردی بین عشق زندگی شما و عشقهای دیگر زندگیتان وجود دارد.
کمی منصف باشیم
اگرچه بیشتر سؤآلات شما بدون جواب ماند اما خوشبختانه یکی از مهمترین قسمتهای این معما پیچیده برای شوهرتان در جای اصلی خود قرار گرفت. شاید حل همان تکه از معما باعث از بین رفتن جروبحث،عدم تفاهم یا صدمه زدن به احساس طرفین (به خصوص زنان) شود. دفعه بعد که در صدد به کار بردن ناسزا به همسرتان شدید یک لحظه فکر کنید که چرا زنان این گونه عمل می کنند. شاید بیرون آوردن زنان از کیشه های خاصی که برای آنها ساخته اید به نفع شما باشد و در عوض سعی کنید بفهمید که آنها از کجا آمده اند. به علاوه ما زنها می توانیم در شبهای بارانی بسیار گرم و صمیمی باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر