تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

ترس زنان از اولین رابطه جنسی با همسرخود و پایان باکرگی (شب زفاف)

ترس زنان از اولین رابطه جنسی با همسرخود و پایان باکرگی-شب زفاف

ترس زنان از اولین رابطه جنسی با همسرخود و پایان باکرگی (شب زفاف)

مقاله از : علی سلطانی مجد ( محقق)

شب عروسی

شبی که از سن 6 سالگی به آن فکر میکنیم ، شبی که تا قبل از آن به آن می اندیشیم و شبی که پس از سپری شدن آن تا پایان عمر از آن یاد خواهیم کرد برای خود برای همسر و فرزندان و ....

شبی که در آن دو نفر هستند که همه مایلند این دونفر را ببینند شما و همسرتان شبی شاد شبی زیبا و البته پر از استرس برای یکی از آنها وشاید هر دوی آنها . اگر قصد دارید این استرس را کاهش دهید بهتر است در این شب فکر رابطه جنسی را از ذهن خود بیرون کنید شما به هدفتان رسیده اید و یک عمر وقت دارید که به این رابطه بپردازید اولین رابطه جنسی مهم ترین رابطه جنسی شما خواهد بود دختران از اولین زابطه می ترسند چرا که در اولین رابطه پرده بکارت آنها از بین خواهد رفت فکر به این قضیه خودش استرس آور است حالا اگر قرار باشد این اعمال شب عروسی انجام شود این استرس از ابتدای روز تا پایان شب ادامه دارد .

آیا الزاما باید شب عروسی اولین رابطه جنسی هم باشد ؟

پاسخ منفی است هیچ الزامی وجود ندارد خستگی زیاد ، استرس زیاد و از همه مهمتر ترس جنث مونث از برقراری اولین رابطه خود به اندازه کافی لازم است تا از کیفیت این رابطه بکاهد پس پیشنهاد من به شما محدود کردن رابطه خود به یک معاشقه کامل و پر از احساس در این شب است رابطه کامل ( دخول) باید زمانی انجام شود که هر دوطرف بدون استرس و در آرامش کافی باشند . برداشت خانمها و آقایان از پاره شدن پرده بکارت شاید برداشت درستی نباشد اکثریت تصور می کنند که پرده همانند یک لایه گوشت یا یک لایه پوست ضخیم میباشد و پارگی آن همراه با خونریزی شدید و درد و یا سوزش شدید است به هیمن دلیل ترس واسترس از اولین رابطه جنسی در زوجه شکل میگیرد این ترس تا جایی است که برخی از دختران حتی ازدواج خود را به تاخیر می اندازند . آیا وا قعا چنین است ؟ خیر . ضخامت پرده به اندازه پوست روی لب نازک میباشد به همین دلیل هم است که آسیب پذیر است . مقدار خونی هم هنگام پارگی خارج می شود شاید فقط یکی یا دو قطره باشد که در بعضی افراد مقدار آن کمتر است از نظر سوزش و یا درد نه اینکه احساسی وجود ندارد احساس سوزش و درد وجود دارد اما نه به آن حدی که در ذهن افراد شکل گرفته حتی برخی از افراد هیچ احساسی ندارند پس جای نگرانی نیست .

نکات مهم و مختصر بعد از شب عروسی و آغاز زندگی مشترک

شب عروسی هر چقدر هم که زیبا باشد هر چقدر هم که شاد و مفرح باشد زود سپری می شود و پس از این شب یک افت روحی به دو طرف اعمال می شود که البته بیشتر شامل حال جنس مونث می شود چرا ؟ عروس خانم باید تمام وابستگی های خود را از خانواده در یک شب رها کند هر چند که قطع رابطه در کار نیست اما همین که در محیط خانوادگی خود نیست برای او یک افت روحی موقتی شکل خواهد گرفت .حتی اگر هر روز یک بار به خانه پدری خود سر بزند و یا ساعتها پای تلفن با مادر و اعضای خانواده خود صحبت کند این افت روحی همچنان وجود دارد . این امریست طبیعی . و اما در اینجا وظیفه آقای تازه داماد زیادتر می شود در این دوران چند روزه ( حداکثر یک ماهه) بهتر است اجازه ندهید که همسر شما تنها بماند البته برخی از رسمهای ما ایرانیها در این مواقع بسیار زیبا میباشد رسم پاگشا کردن و دعوت کردن تازه عروس و تازه داماد به مهمانی های اقوام بسیار رسم خوبیه که از این افت روحی خارج شوید به جز این مباحث محبت کردن در این دوران ضروری میباشد البته هر رابطه ای باید دو طرفه باشد . یک مثال : توجه داشته باشید در دوران اولیه زندگی امکان دارد به علت عدم تجربه کافی در طبخ غذا توسط خانم غذا شور بشه شرین بشه بی نمک بشه و یا حتی بسوزه مطمئنا این عمل عمدی صورت نگرفته و خود خانم در درجه اول خیلی ناراحت و نگران می شود به جای آنکه شما همسرتان را سرزنش کنید بهتر است با نوازش و برخوردی محبت آمیز او را به یک رستوران دعوت کنید و البته بعد از خوردن غذای رستوران این جمله را بر زبان بیاورید که شما چقدر مایلید تا دست پخت همسر خود را نوش جان کنید این رفتار شما بسیار نیکو تر و پربار تر از برخورد تند و شدید میباشد.

رسم ورسومات برخی از اقوام ایرانی

برخی از اقوام در شب حجله پشت در اتاق عروس و داماد منتظر می مانند تا عروس ازباکرگی دربیاد زمانی که این اتفاق افتاد رقص و پایکوبی اقوام آغاز می شود حالا فرض کنید شما جای آن عروس خانم باشید زمانی که از اتاق خارج می شوید از بچه کوچک گرفته تا سنین بالا به شما نگاه می کنند واقعا این خجالت آور نیست ؟ متاسفانه برخی از آداب و سنن کهن همچنان انجام می شود و البته مردم آن اقوام این رسومات را پسندیده اند و برای آنها امری است عادی و ناچارا لازم الجرا .

سخن آخر

ترس و اظطراب از اولین رابطه جنسی امریست عادی امکان دارد در اولین رابطه با برخوردهای غیر عادی مواجه شوید به خاطر داشته باشید هرزمان که همسر شما از شما خواست تا این رابطه قطع شود اینکار را انجام دهید برقراری رابطه جنسی خشن به هیچ وجه نشانه مردانگی نیست . افسردگی موقتی پس از ازدواج در آغاز زندگی مشترک نیز امری است طبیعی ، صبر و شکیبائی در این دوران اهمیت بالایی دارد سعی کنید همسر خود را تنها نگذارید فراموش نکنید زنان تشنه ابراز احساسات هستند عطش آنها را با محبت با نوازش کردن و ... برطرف کنید اما آنها را سیراب نکنید انرژی خود را برای موقعیتهای مختلف ذخیره سازید سعی کنید همیشه رفتاری زیبا و متفاوت داشته باشید و همه رو به یکباره رو نکنید . مردان نیز در این دوران انتظارات زیادی دارند آنها را درک کنید عطش جنسی آنها را برطرف سازید . بهانه گیریهای بچه گانه را کنار بگذارید . در آخر سعی کنید خاطرات خوبی را از دوران اولیه زندگی برای خود بسازید .

موفق و پاینده باشید با تشکر از شما علی سلطانی مجد

مقاله از: علی سلطانی مجد ( محقق ) تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 4/3/1386

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر