تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

انواع س ك س

انواع سكس

انواع س. ک س: 1- س. ک س . کامل 2- س. ک س تمام یا تام
س. ک س . کامل : یعنی بیننده س. ک س می تواند همه نقاط بدن ج ن س مخالف خود را ببیند.
س. ک س تمام: یعنی بیننده س. ک س نه تنها می تواند بدن ج ن س مخالف را ببیند بلکه می تواند به تمام نقاط بدن ج ن س مخالف دسترسی هم داشته باشد و به آن نقاط دست بزند. و لمس نماید.

انواع س. ک س: 1- س. ک س . کامل 2- س. ک س تمام یا تام

س. ک س . کامل : یعنی بیننده س. ک س می تواند همه نقاط بدن ج ن س مخالف خود را ببیند.
س. ک س تمام: یعنی بیننده س. ک س نه تنها می تواند بدن ج ن س مخالف را ببیند بلکه می تواند به تمام نقاط بدن ج ن س مخالف دسترسی هم داشته باشد و به آن نقاط دست بزند. و لمس نماید.
نمونه س. ک س . کامل، دیدن فیلمهای مبتذل و سوپر است که بیننده آن حقیقتاً با یک دنیا عقده فیلم را به اتمام می رساند. دوست دارد دستش را دراز کند و باسینه های آن خانم عریان بازی کند بوسه از لبهایش بگیرد و او را در آغوش خود بفشارد ولی افسوس . که شیشه های تلویزیون یا مانیتور مانع می شود و او ناکام می ماند. قطعاً اگر شخص متأهلی بعد از دیدن این صحنه های شهوت برانگیز به سراغ همسر خود برود و بخواهد با خیالات آن زن یا مرد کذایی ، شهوت خود را در آخرین لحظات انزال یا ارگاسم توسط همسرش تخلیه نماید شیطان در این میانه بهره عظیمی خواهد داشت و قطعاً فرزندی که از این طریق متولد می شود با شیطان سهیم خواهد بود چرا که چنین طفلی شبهه زنا زاده بودن را دارد. زنایی که توسط پدر یا مادر، آن هم از طریق عضو چشم صورت پذیرفته . هم اکنون که در جامعه ما وجود ماهواره ها بر فراز پشت بامها بیداد می کند و با فشردن چند دکمه می توان در دنیای بیکران اینترنت هر صحنه شهوت انگیزی را مشاهده نمود و... همه اینها نمونه هایی از س. ک س . کامل یا نیمه کامل را در اختیار بیننده قرار می دهند.
درس. ک س تمام ..
روابط آزادانه تری ایجاد می شود ولی آن هم در صورتی که مطابق موازین شرع نباشد اثرات منفی به مراتب بدتری را به همراه خواهد داشت چرا که با هر عضوی که لذت غیر مشروع ببریم در واقع مرتکب زنای آن عضو شده ایم. یعنی در س. ک س . کامل فقط زنای چشم انجام می گردد ولی در س. ک س تمام به تعداد اعضایی که تماس پیدا می کند زنای آن عضو انجام می گیرد.
آیا مسائل ج ن س ی زشت و کثیف هستند؟
درواقع پاسخ به این سؤال به نوع روابط ج ن س ی بر میگردد. اگر روابط ج ن س ی از نوع نامشروع و خیانت آمیز باشد باطن و ملکوت این عمل چرک و خون و نجاست وکثیفی است که درسرای آخرت بروز و ظهور کامل خواهد یافت بگونه ای که در روایات که واسطه ما و جهان ماورائی آخرت هستند به این موضوع اشاره شده که شخص زناکار از آلتش چرک و خون بیرون می ریزد بگونه ای که اهالی جهنم از بوی بد آن متأذی می شوند. پیداست که فطرت سلیم هم تا حدی بوی گند این چرک و خون را از آن مسافت طولانی دنیا تا آخرت استشمام می کند. ولی فطرتهای ناپاک که مطیع غرایز حیوانی خویش اند و قوای باطنی و ملکوتی خود را ازدست داده اند نسبت به این روابط نامشروع بی تفاوت هستند . این احساس ناپاکی از روابط نامشروع که تا اینجا صحیح است مانند همه حقایق دیگرمی تواند دستخوش تحریف گردد و به شکل ظالمانه ای سایه برروابط مشروع موقت ( که ظاهری شبیه به روابط نامشروع دارد ولی در واقع نه تنها گناه نیست بلکه موجب قرب الهی نیز می گردد ) نیز بیندازد.
انسانهای الهی که مطیع اوامر و نواهی پروردگار هستند، از جسمی لطیف و نورانی برخوردارند چرا که آن معنویت و نورانیت روح آنان در جسمشان نیز اثر می گذارد تاحدی که دیده شده که برخی از مؤمنین حتی پس از مرگ نیز جسمشان سالم مانده است. و یا اینکه در روایت آورده شده که دم خورده دهان مؤمن شفاست. بگذریم از اینکه هم اکنون ته مانده لیوان آب دیگری را اول خالی می کنند بعد کمی با آب می شورند تا میکروبهایش تخلیه شود. آنچنان که از روایات برداشت می شود اینست که دستگاه گوارش ما فقط همین ظاهر مادی نیست بلکه در امر گوارش غذای ما ملائکه هم دخیل هستند بعبارتی انسانی که گناه می کند ملائکه از او دور می شوند و در عملکرد بدن این فرد خلل ایجاد می شود و قطعاً یکی از دلایل بیماریها همین امر است.نشانه این خلل در عملکرد گوارشی بوی باد معده انسان است که در زمانی که مرتکب گناه می شود بوی بسیار بد و آزار دهنده ای دارد و وقتی انسان توبه می کند از شدت بوی بد معده کاسته می شود. یا بکلی بوی بد از بین می رود. هرکس خودش می تواند این مسئله را تجربه کند . و در روایت هست که وقتی پیامبراکرم (ص) از بیت الخلاء خارج می شدند فردی که پشت سر ایشان به بیت الخلاء می رفت بوی عطر استشمام می کرد.
قطعاً آلت تناسلی انسان مؤمن و الهی با آلت تناسلی فرد خیانت کاری که از حرام الهی ابا ندارد متفاوت است . آلت تناسلی انسان مؤمن و متعبد مانند سایر اجزاء و جوارحش دارای باطنی نورانی است. و آلت تناسلی فرد گنهکار که با آن آلت مرتکب گناه شده همانطور که گفته شد کثیف و چرکین است.
ازدواج موقت برای انسان گنهکاری که به آن قانع نمی شود و مقررات آن را رعایت نمی کند مثلاً زمان عده را زیر پا می گذارد یا روابط خارج از ضوابط شرعی دارد دردی را دوا نمی کند. ازدواج موقت برای انسانی که به گناهان دیگر هم آلوده میشود مثلاً ربا میخورد یا نماز نمی خواند یا دزدی می کند یا مرتباً غیبت می کند دردی را دوا نمی کند چرا که او را از در دیگر جهنم به جهنم می برند .
ازدواج موقت مطابق روایت جایزه ای است که خداوند در دنیا برای مؤمنین قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر