تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

سه شنبه 14 فروردین 1386

آسیب در دستگاه تناسلی مرد

آیا آلت تناسلی مرد می شکند؟

من همیشه دوست داشتم بدانم آیا آلت تناسلی مرد هم می تواند بشکند؟

اگرچه که این مسئله خیلی بندرت اتفاق می افتد اما واقعیت این است که آلت تناسلی مردان می تواند بشکند.اگرچه که این مورد اصلا به شیوه ای که شما فکر می کنید اتفاق نخواهد افتاد.

ما وقتی از شکستن اندامی در بدن مثل پا یا دست صحبت می کنیم در اصل منظور ما از شکستن ، استخوان است اما در آلت مردان استخوانی وجود ندارد. اگر آلت در حالت خوابده و نعوذ نکرده باشد شما نخواهید توانست آن را بشکنید بمانند مثلا یک گوش. کل کاری که ممکن است اتفاق بیافتد این است که آن را خراش دهید ، ببرید یا بپیچانید اما شکستن اتفاق نخواهد افتاد.

اما زمانیکه آلت نعوذ کرده باشد کاملا سفت و مانند یک استخوان می گردد.این بخاطر 3 تیوپی است که در آن وجود دارد و از خون پر خواهد شد.در این زمان اگر شما کاری انجام دهید که حرکت و یا فشار نا گهانی باشد ین تیوپها می توانند بشکنند و در واقع نه اینکه بشکنند اما اسیب خواهند دید و توانایی خود را از دست خواهد داد. یک چنین چیزهایی در مطبهای پزشکی گزارش گردیده است که بخاطر عواملی همچون کارهای عجیب و غریبی که بعضی ها انجام می دهند و یا مثلا زن تصمیم گرفته بروی آلت بپرد و هدف خود را پیدا نکرده! اتفاق افتاده است.

چنین موردی ، امری بسیار دردناک است و احتیاج به مراقبت پزشکی فوری دارد.متاسفانه براحتی نیز درمان نمی گردد و حتی افرادی که درمان شده اند نیز در زمان نغوذ دچار درد و یا درون ریزیهای داخلی ممکن است بشوند و همچنین آلت دیگر ان قدرت و نعوذ اولیه را نخواهد داشت و توام با درد خواهد بود.خوشبختانه این امر موردی نادر است!

با تشکر از شما : علی سلطانی مجد تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 17/1/1386

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر