تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

زن ... مرد ... خود ارضائی

جمعه 8 تیر 1386

زن ... مرد ... خود ارضائی

زن ... مرد ... خود ارضائی
مقاله از علی سلطانی مجد

یکی از مواردیکه در امور جنسی کاملاً افراد را گیج و دچار استرس کرده است مورد خودارضایی میباشد.این عاملیست که همه از آن به عنوان یک اعتیاد نام میبرند و آن را شدیداً پنهان میکنند در حالیکه به نظر من 90% پسران و 70% دختران به انجام آن مشغولند!!
در گذشته اخلاقیون زنها را عامل تحریک جنسی میدانستند و آنها را به بهانه عوامل گوناگون خانه نشین میکردند تا از جلوی چشم دور باشند ولی در مورد پسران کاری نمی توانستند بکنند برای همین با استفاده از دروغ سعی در شستشوی مغزی آنها میکردند و افکار پوچی را برای جلوگیری از مبادرت به این کار وارد مغز آنان مینمودند.با اینکه در علم نوین از خودارضایی به عنوان یک پدیده کاملاً طبیعی در پروسه تکاملی جنسی فرد نامیده میشود ولی متاسفانه بدلیل سانسور شدید خبری دریچه های اطلاعاتی کاملاً بسته میباشد..
مواردی همچون کاهش قوای جنسی در آینده ، ضعف بینایی ، لرزش دست ، لاغری ، گودی و سیاهی چشم ، مشکل ارگاسم ، مشکل در زایمان و نظایر اینها از جمله
اختلالات ناشی از عمل خودارضایی میباشد.

بحث بر سر خودارضائی همواره وجود داشته و نظریات متعددی در این باره نقل شده اما هنوز مشخص نشده که آیا خود ارضائی باعث بروز این مشکلات می شود یا اینکه اعتیاد به آن منظور از اعتیاد اقراط در انجام این عمل است .

خود ارضایی در بعد از ازدواج بدلیل عدم رفتار جنسی مناسب صورت می گیرد و می بایست فرد را با ایجاد رویه درست زناشویی همانطوری که در مطا لب قبل توضیح داده شده روال عادی بازگرداند..فرد پس از خود ارضایی خود را آدم ضعیف النفسی می یابد و تا حدودی خود را مریض و متفاوت از دیگران احساس میکند.پس از آن روزی 60 بار به خود قول می دهد که دیگر این کار را نکند ولی مجدداً….!!!!این باعث میشود که فرد فکر کند اراده نداشته و خود را ضعیف احساس کند….

اما مواردیکه باید خاطر نشان کرد….
1-افراط در هر چیز نتیجه ای جز ضرر ندارد.موردیکه اشکال خود ارضایی میباشد این است که شما صرفاً از نظر جنسی ارضا میشوید و سایر حواس شما مثل لامسه و غیره همچنان تشنه میباشند.به همین دلیل خود ارضایی شما را مانند یک رابطه واقعی ارضا نمیکند و حالت آرامش روحی بعد از رابطه واقعی را به شما القا نمیکند.پس افراط در آن می تواند باعث بهم ریختگی توازن شما گردد.
2-در زمان حالت جنسی شما برای انزال کالری زیادی میسوزانید . پس سعی کنید که حتماً بعد از آن مواد مقوی و همچنین غذای گرم بخورید
3-قبل از خواب سعی کنید برای عدم تحریک جهاز جنسی خود را با آب سرد بشویید.
4-هیچگاه در حالت ایستاده مبادرت به انجام این کار نکنید
5-مواد شوینده از قبیل شامپو و صابون باعث خشکی پوست و سائیدگی میشوند و همچنین ایجاد سوزش مینمایند.از اینها استفاده نکنید.
6-خود را تحریک به انجام این کار نکنید و سعی کنید تا زمانیکه غدد شما ترشح طبیعی نکرده و امکان برون ریزی طبیعی بوجود نیامده دست به این کار نزنید.
7-غذاهای سرد در کم کردن التهاب شما موثرند.
8-بعد از انزال سعی کنید حتماً ادرار کنید.

روشهای ترک خودراضائی

هیچ وقت به افرادی که به عمل خود ارضایی وابسته شده اند و بارها تصمیم گرفتند که دست به این عمل نزنند پیشنهاد ترک فوری نمی دهم چون عملی نیست این یک میل است ، این قوی ترین غریزه انسان است پس به آسانی نمی توان با آن مبارزه کرد افرادی را می شناختم که بیان می کردند روزانه سه یا حتی چهار مرتبه این عمل را انجام می دهند و امروز ترک کرده اند راه درمان احتیاج به صبر و مقاومت دارد اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که روزانه این عمل را انجام می دهید برای ترک پیشنهاد می کنم روشهای زیر را به کار گیرید.

1) از تنها بودن خودداری کنید

2) اگر با نگاه کردن به اندام جنس مخالف تحریک می شوید بلا فاصله روی خود را برگردانید

3) ار دیدن عکس ، فیلم ، تصاویر و خواندن مظالب تحریک کننده بپرهیزید

4) شما در یک هفته و یا حتی یک ماه نمی توانید این عادت را ترک کنید

5) اگر روزانه یک بار این عمل را انجام می دهید در ابتدا به جای آنکه هر روز یک بار این کار را بکنید هر دوروز یکبار این عمل را انجام دهید پس از مدت 10 روز بجای انجام این عمل هر دوروز یکبار آنرا به هر سه روز یک بار کاهش دهدید اینبار پس از مدت 15 روز سه روز را به چهار روز و بعد از مدت 3 هفته 4 روز را به یک هفته برسانید به مراتب پس از مدت زمان حدود 3 ماه از این روش می اتوانید به ترک کامل برسید

مقاله از علی سلطانی مجد تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 11/4/86

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر