تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

دوستیهای اینترنتی و عواقب آن

پنجشنبه 2 شهریور 1385

دوستیهای اینترنتی و عواقب آن

دوستیهای اینترنتی و عواقب آن

با عرض سلام به کلیه دوستان با توجه به مهم بودن نوع آشنایی و شناخت دو طرف تصممیم گرفتم این مطلب را در وبلاگ درج کنم

امروزه یکی از ابزارهای دوستی البته بهتره عرض کنم یکی از ساده تریم ابزارهای دوستی آشنایی از طریق چت میباشد به راحتی زمانی که در اتاق خود هستید بدون نمای Face 2 Face با هر کسی که بخواهید در تماس هستید خوب اینارو همه شما بهتر از من می دانید اما برخی افارد به دلیل عدم اعتماد به نفس و یا به دلایل کمبود هایی که دارند قادر نیستن در محیط اجتماع دوستی برای خود انتخاب کنند پس چت را بهترین محیط برای رسیدن به هدف خود می دانند معمولا بوسیله عکس های آقا و خانم خوشگل و جذاب که جای خود قالب می کنند چند روزی رو با یک سری حرفهای دروغ که عقده رسیدن به آنه موقعیت را دارند تلف می کنند آخرش چی؟ در بهترین حالت زمانی که همه چیز رو راست باشه هم مشکل بوجود می آید چطور میشه دو نفر بدون اینکه همدیگر رو ببینند و همش با یکسری پی ام و دینگ و دونگ و یه سری اشکال پیوند دوستی و حتی بعضی ها پیوند ازدواج خود را می بندند آن شخصی که از طریق چت با شما آشنا شود مطمئن باشید با صد نفر دیگه هم آشنا می شود از کجا معلوم همون حرفهای که به شما زده رو به دیگران هم نزده باشد

آقا پسرها مواظب باشید:

چه برداشتی از دختری که دراید باهاش چت می کنید دارید آیا اکثر مواقع غیر از این نیست که قبل از هر اقدامی به شما پی ام میده اول Web plz یا ax plz یا cam plz خوب حالا اگر طرف شما رو دید و پسندید میره سراغ مسادل دیگر چنین دختری که فقط اولین شرط دوستی ظاهر طرف میباشد اصلا دوست خوبی نمی تواند برای شما باشد چون هر زمان که از ظاهر شما خسته شد و یا ظاهر بهتری پیدا کرد میرود سراغ فرد دیگری البته این دختر ها اولین ضربه را خود می خورند چون ظاهر زیبا نشاندهنده باطن زیبا نیست به خاطر داشته باشید برخی از دخترها دوستی را سرگرمی می دانند و برای اینکه مقابل دوستان خود کم نیاورند دنبال یک دوست پسر با ظاهر زیبا و حالا اگر که یه ماشین اسپرت که کمکهاش رو پایین اورده باشند رو رینگ اسپرت و چراغ خطراش رنگ ماشین و سر اگزوز و خلاصه یه الاف به تمام معنا که با یه زنگ واسه خانم حاضر بشه و یه بابای پولدارم داشته باشه تا پاسخگوی عقده های خانم باشه بد نیست خلاصه آخر سر شما آقا پسر که خودت رو زرنگ فرض کردی ضرر می کنی

دختر خانمها مراقب باشید:

بعضی پسرا یا بهتر بگم بیش از 80 در صد آقا پسرا همونایی که می گن عاشقت هستند همونایی که می گن کوه رو برات جابجا می کنند و خلاصه 4 تا شعر که معلوم نیست از کجا پیدا کردند و اسمتو توش یه جورایی جا دادند و میگن اون هفته میاییم خواستگاری فقط و فقط دنبال رسیدن به جسم و بدن شما هستند تا بواسطه اون شهوت خود را فروکش کنند حتما بارها دیدی تو چت طرف میاد میگه salam asl plz خوب تو هم که جون می کنی تا جواب بدی یا این قدر دران بهت پی ام میدن که تسک بار ویندوزت اون پا یین رو میگم پر شده از پنجره افراد خلاصه با صد تا دینگ و دونگ جلب توجه میکنه اگه جوابش رو دادی که بعد از چندتا پی ام دیگه میپرسه اهل فلان برنامه هستی اگه گفتی آره که دیگه ولت نمی کنه حتی اگه دروع هم گفته باشی همچین آویزونت میشه که به خودت لعنت میفرستی اگه هم که جواب ندی او ه او ه وای وای هر چی فحش و ناسزا تو این چن د سال یاد گرفته رو به جنابعالی نسبت میده

فلسه نهایی دوستی های چتی:

خوب حالا فرض می کنیم همه چیز در بهترین شرایط باشه همه مثبت هستیم هم شما و هم طرفی که چت می کنید و به سلامتی با هم دوست شدید خوب هر زمان که تماس میگیرد با طرف و تلفنش اشغال چه حسی داره ؟ غیر از اینه که دلت زیره حوله نکنه با یکی دیگه آره نکنه داره چت می کنه و 1000 تا فکر بیخودی خوب پسر خوب یا دختر خانم عزیز این میشه چی بی خودی عمرتونو صرف می کنید مگه میشه وابسته نشید به هم دیگه غیر ممکنه نمی گم دوستی بده بر عکس یکی از روابطی که تاکید می کنم باید وجود داشته باشد دوستی سالم بین دختر و پسر میباشد اما اولا همیشه صادق باشید و راست بگویید اون چیزی که هستید رو رو کنید اعتماد به نفس داشته باشید اگر قادر نیستسد ظاهر خود را زیبا کنید مطمئن هستم می توانید باطن زیبایی داشته باشید سعی نکنید از دوستی فقط و فقط دنبال مسائل جنسی این چیزا باشید ارزش دوستی خیلی با لا تر از این حرفاست دوست داشتن رو یاد بگیرید تا دوست داشتن رو لمس کنید

حرف آخر:

اول از هر چیزی من رو ببخشید قصد توهین به کسی رو نداشتم سعی کردم با زبون خودتون بنویسم چون روزی هم سن و سال شما بودم و همه این دوستیهارو تجربه کردم شاید درست نباشه که بگم چند تا دوست دختر داشتم که از چت باهاشون آشنا شده بودم اما آخر عاقبتش زیاد جالب نبود غیر از اینکه وقتم بیهوده هدر رفت و احساساتم نابود شد زود وابسته نشید بخدا عاشق شدن و دوست داشتن با وابستگی فرق داره زود احساس نکنید که عاشق شدید شاید خیلی ها هم از چت دوست خوبی پیدا کردن و خیلی ها هم کارشون به ازدواج رسیده و مشکلی نداشتند خوب خدا رو شکر همیشه گفتم استثنا هم وجود دارد اما آیا شما هم یک استثنا هستید ؟ بیایید کلی فکر کنیم از هر وسیله ای خوبه که نهایت استفاده رو ببریم اما نه سوء استفاده اگر به شما می گم قبل از ازدواج رابطه جنسی نداشته باشید حتما به نفع شماست چون من بابت این حرفها پولی از کسی نمی گیرم و برام هم فرقی نمی کنه که شما رابطه داشته باشید یا نداشته باشید عقده رابطه جنسی هم ندارم که فکر کنید چون خودم نمی توانم پس از اینکه دیگران انجام بدهند حسادت کنم نه اصلا اینطور نیست ارزش شما بالا تر از این مسائل است دوستی در نظر خواهی با لحن تندی گفته بودند که چطور در امریکا سن رابطه جنسی به زیر 15 سال رسیده و مشکلی هم ندارند در پاسخ به این دوست باید عرض کنم اولا من خودم دورانی رو در امریکا تحصیل می کردم و اگر شما فقط شنیدید من با چشمان خودم دیدم در امریکا کودک 6 ساله تفنگ در دست خود می گیرد و آدم می کشد پس ما هم همین کارو انجام بدیم من با یکی از استادان امریکایی ارتباط نزدیکی دارم بهتره بدونید سن مجاز برای سکس بالای 17 سال است البته این سن بسته به موقعیت اجتماعی هر سال تفییر می کند اما تا سال 2006 که از 17 سال کمتر نشده بود در کل هیچ اجباری و الزامی نیست که نوشته های من و سایر دوستان رو عمل کنید از من گفتن بود حالا تصمیم گیری با شماست بحث رو همینجا تموم می کنم و برای همه شما دوستان خوب آرزوی سعادت می کنم

با تشکر از شما : علی سلطانی مجد تاریخ قرار گیری مطلب بعدی: 5/6/1385

پایان کار وبلاگ 10 /6 /85 همزمان با فعا ل شدن شناسه کاربری و رمز عبور کاربران عضو وب سایت www.asheghi4u.net

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر