تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

دوازدهمين سمينار باروري و ناباروري برگزار مي‌شود

دوازدهمين سمينار باروري و ناباروري برگزار مي‌شود



انجمن باروري و ناباروري ايرن با همكاري پژوهشكده رويان، دوازدهمين سمينار باروري وناباروري را 18 و 19 اسفند ماه سال جاري در سالن همايش‌هاي رازي برگزار مي‌كند.

دكتر «مهناز اشرفي» رئيس دوازدهمين سمينار باروري و ناباروري ضمن بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) واحد علوم پزشكي ايران، ‌گفت: در اين سمينار مطالب علمي و تحقيقاتي با موضوع باروري و ناباروري مردان و زنان به صورت مقاله، سخنراني و ميزگرد توسط متخصصان زنان و زايمان، ماماها، پزشكان عمومي و جنين شناسان داخلي و خارجي ارائه مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه محور اصلي بحث‌ها در اين سمينار ارائه روش‌هاي جديد پيشگيري از ناباروري بيماران مبتلا به سرطان است، ‌افزود : خوشبختانه روش‌هاي درماني جديد، اميد به زندگي و طول عمر بيماران مبتلا به سرطان را افزايش داده اما از عوارض شايع اين نوع درمان‌ها (شيمي درماني و راديوتراپي)،‌ ناباروي است كه مي‌توان با ارائه روش‌هايي از بروز آن پيشگيري كرد.
دكتر اشرفي ادامه داد: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي با موضوع روش‌هاي تشخيص سريع و دقيق ناهنجاري‌هاي جنين و مادر در دوران بارداري براي شركت كنندگان، از برنامه‌هاي جنبي دوازدهمين سمينار باروري و ناباروري است.
وي در پايان اظهار داشت: اميد است همكاران بتوانند با حضور در اين برنامه ضمن كسب اطلاعات نوين در مورد علم كاربردي باروري و طب آزمايشگاهي مرتبط با آن هرچه بيشتر در درمان ناباروري موفق شوند.

انتهاي پيام
http://medisna.ir/viewNewsDetail.asp?id=3148

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر