تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

چرا از رابطه جنسی خود لذت نمیبرم؟

چرا از رابطه جنسی خود لذت نمیبرم؟

چرا از رابطه جنسی خود لذت نمیبرم؟

امروزه زنان زمان کمتری را صرف رابطه جنسی خود میکنند.اما این را هم باید بدانند که رابطه جنسی ی منظم برای سلامتشان بسیار خوب است چرا که رابطه جنسی منظم میتواند چه از نظر احساسی و چه از نظر جسمی صمیمیتی را که برای زندگی مشترکشان احتیاج دارند تامین کند .

پروفسور انیتا کلایتون استاد دانشگاه ویرجینیا در این زمینه میگوید بیشتر احساس نارضایتی از زندگی خود را در تختخواب خود و در رابطه جنسی خود جستجو کنید.
بررسی عوامل زیر میتواند کمکی در بهبود این رابطه باشد.

• تختخواب شما مناسب رابطه جنسی نیست
شاید بارها شنیده باشید که تختخواب شما تنها باید برای رابطه جنسی و خواب باشد.پس چرا بسیاری از مردم از ان برای صحبت با موبایل و یا کار با لپ تاپ استفاده میکنند؟
دلیل بیشتر حواس پرتیها و بیخوابیها را باید در این مورد جستجو کرد.شروع یک زندگی جنسی خارق العاده بعد از تماشای تلوزیون در تختخواب یا خواندن روزنامه بسیار مشکل است.

• شما افسرده هستید
این مشکل بیشتر در مورد زنان اتفاق میافتد چرا که آنها بعد از مدتی احساس نارضایتی پیدا کرده و خودشان را از شما دور میکنند . این جدائی در دراز مدت عواقب بدی را برای زندگی مشترک شما به ارمغان خواهد آورد. این مسئله ممکن است از آنجا ناشی شود که او در زندگی جنسی خود به ارگاسم نرسیده است.

• روز بسیار پرتلاش و سختی را پشت سر گذاشته اید.
اگر تمام روز خود را صرف کار و تلاش در خانه و خارج از خانه کرده اید توقع نداشته باشید که زندگی جنسی شادمان و پرانرژی داشته باشید.

• از بدن خود احساس رضایت نمیکنید.
گاهی زنان به رجوع به خودشان احساس میکنند که چاق شده اند و دیگر از نشر رابطه جنسی ی جذاب نیستند.این پیام برای این دسته از افراد است :
این نگاه یقینا شما را به سمت زندگی جنسی مطلوب خود هدایت میکند


• همسر شما احساس میکند که شما علاقه ای به این کار ندارید و از شما تقاضا میکند که پرهیجان تر رفتار کنید

بیشتر مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد میشود (مخصوصا شوهر) از این مسئله ناشی میشود که بعضی افراد طالب رفتارها و اعمال پر هیجان تری هستند

• شما خسته و مریض هستید
مطالعه بین 10 تا 15 زن نشان داده است که عدم تحریک شهوانی میتواند به دلائلی نظیر دیابت ، روماتیسم و یا ورم مفاصل باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر