تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

انزال زودرس

انزال زودرس

:: تعریف : هرگاه مرد زودتر از زن ارضا گردد و لو نیم ساعت به طول بینجامد گوییم این پدیده رخ داده است .
این بیماری در جامعه ما بسیار شایع شده است. در پی افزایش سن ازدواج و رواج پدیده هایی همچون خود استمنا و ... باعث شده فرد آنقدر سکس حقیقی را در نظر خود بزرگ کند که وقتی با آن مواجه میشود قدرت کنترلی کمتری بر خود دارد فلذا زود ارضا میشود...

علل :
- مقاربت با فواحش
- سکس در اماکن نامناسب مثلا در ماشین و .. که توام با ترس از رسوایی باشد باعث میشود که فرد سریعتر طلب انزال کند و در صورت تداوم از نظر روانشناسی شرطی شده و به آن خو بگیرد.
- مشاهده فیلمها و عکسهای محرک و مطالعه داستانهای پور نوگرافی ( هرزه نگاری ) که معمولا پس از آن خود ارضایی صورت میگیرد نیز در ایجاد این حالت موثر است .
- ضعف قوای بدنی نیز که در یاداشت قبلی بحث کردیم در ایجاد این حالت موثر است.

در کشور های اروپایی به علت دیدگاه انسانی و روابط آزاد که وجود دارد فرد از زمان کودکی همه را برهنه می بیند در نتیجه چشم عادت می کند اما متاسفانه در کشور ما جوانان با دیدن یک ساق پا بر انگیخته شده و اقدام به خود ارضایی می کنند . در نتیجه طبیعی شده این مسایل برای فرد عامل مهمی در در مان این بیماری ست .

درمان : این بیماری کاملا ریشه عصبی دارد در نتیجه فرد باید تکنیکهای آرامش و تمرکز را فرا بگیرد و انجام دهد. متاسفانه عده ای با خوردن تریاک که گاه تا دو ساعت عمل انزال را به تاخیر میندازد و یا استفاده از اسپریهای بی حس کننده و .... اقدام به درمان این حالت می کنند که بر همگان روشن نیست به ویژه در مورد مواد مخدر چه آثار زیانباری دارد. تمامی داروهایی که در این مورد مصرف می گردد رفلکس را به تاخیر انداخته و اعصاب را آرام می کند. اما من به شما توصیه می کنم با روشهای طبیعی اقدام به مهار خود بنمایید :

1- استفاده از کاندوم که البته برخی مواد بی حس کننده در خود دارند. البته استفاده از کاندوم ضروریست منتها برای کسانی که تنها یک شریک جنسی دارند استفاده از آن اختیاری ست به شرطی که از دیگر تکنیکهای جلوگیری استفاده نمایند. کاندوم تماس مستقیم را کاهش داده و در رفع این حالت بسیار موثر است .

2- تمرکز بر اموری به غیر از سکس مثل یک موزیک آرامش بخش و .... به جای تمرکز بر اندام طرف مقابل و یا حالات سکس.... این روش مهم ترین روش است. بر اعصاب خود مسلط شوید و اصول آرامش را تمرین کنید. بنده خود ازین روش بهره جسته و اکنون حتی تا 1 ساعت نیز رکورد داشته ام به نحوی که اختیار اتمام سکس به دست طرف مقابل میفتد و این برای زنان بسیار حایز اهمیت است که شما او را به اوج لذت رسانیده اید... این امر باعث وابستگی عمیق وی به شما خواهد شد که البته امیدوارم قدر قلب رئوف او را بدانید...

3- افزایش تعداد مقاربت نیز بسیار موثر می باشد مثلا از هفته ای دو بار آن را به 5-6 بار در هفته افزایش دهید اگر از معجون یادداشت قبلی استفاده نمایید تا هفته ای 20 بار نیز کم نخواهید آورد!

4- روش ماسترز و جانسون ( فشار به آلت توسط شریک جنسی با دست در حین مقاربت تا جایی که درد جای لذت را بگیرد) که البته بنده زیاد به آن اعتقاد ندارم.

5- در نهایت تجربه من می گوید ورزش سنگین به همراه خوردن غذاهای کم حجم ولی پر انرژی به جای وعده های سنگین در دیر ارضا شدن تاثیر دارند. اصولا قند خون پایین و تهی بودن معده نیز در دیر ارضا شدن تاثیر دارند.

قدیمیها نیز از سفیده تخم مرغ استفاده می کردند ( به صورت استعمال خارجی)

عوارض انزال زودرس : خیانت و یافتن شریک جنسی جدید از علایم این بیماری ست. وقتی انسان کاملا ارضا نمی شود دچار عقده های روانی و افسردگی و ... شده و بالاخره تا حدی میتواند این وضعیت را تحمل نماید . در هر حال به نفر ثانی گرایش پیدا خواهد نمود. اما اگر شما به این حالت دچارید تا زمانی که معالجه شوی سعی کنید قبل از دخول و تحریک آلت با نوازش نواحی حساس مثل لاله گوش و سینه ها و نواحی گردن و .... ( همه چی رو که نمیشه بهتون یاد بدم . استاد 4 تا ترفند هم واسه خودش نگه میداره !) و نیز سکس دهانی به ویژه تحریک کلیتوریس ( چوچوله ) که بنا به اعتقاد بسیاری از اهل فن حساسترین نقطه زن و در حقیقت آلت جنسی اوست که بسیار حساس می باشد و نباید با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود.
می توانید در صورت ارضا شدن با توسل به این اعمال موقتا شریک جنسی تان را ارضا نمایید تا درمان شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر