تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

رابطه ج ن س ی پس از 50 سالگی


رابطه ج ن س ی پس از 50 سالگی

برقراری رابطه ج ن س ی در میانسالی حتی می تواند از کلیه زمانها لذت بخش تر باشد. رسیدن به بلوغ کامل به زوجین اجازه می دهد تا با تجربه بیشتری از روابط عاشقانه خود لذت ببرند. در این دوران معمولاً بچه ها بزرگ شده اند و خانه را ترک کرده اند. فشارهای روزمره زندگی برای کار معمولاً خیلی کمتر از دوران جوانی است.

جامعه معمولاً اهمیت بسیار زیادی برای جوانان قائل است و به همین دلیل خود به خود این تصور غلط که افراد مسن علاقه ای به برقراری رابطه ج ن س ی ندارند، بوجود می آید. مردم هم که به طور طبیعی عادت دارند هر چیزی را که جامعه به خوردشان می دهد، بپذیرند، به همین دلیل در میانسالی از برقراری رابطه ج ن س ی دست می کشند.

البته می توان گفت که یکسری تغییرات فیزیولوژیک خاص وجود دارد که عملکرد طبیعی س . ک س را با تغییراتی مواجه می سازد. متاسفانه بیشتر افراد تصور می کنند که این علائم به معنای پایان بخشیدن زندگی ج ن س ی آنهاست که در حقیقت این مطلب به هیچ وجه صحت ندارد.

تعداد بسیار زیادی از آقایون 60 ساله و بالاتر، هنگامیکه با مشاهده صحنه های تحریک کننده خودبخود نعوظ نمی شوند، نگرانی پیدا می کنند. این امر بدان معنا نیست که عملکرد ج ن س ی به طور کلی از میان رفته بلکه تنها به این معنا است که در این زمان نسبت به گذشته نیاز به محرک های مستقیم تری دارند. متاسفانه در چنین حالتی برای اینکه همسرانشان تصور نکنند با مشکل ج ن س ی مواجه هستند، از برقراری رابطه ج ن س ی خودداری می کنند.

زمانیکه سن آقایون افزایش پیدا می کند، مدت زمان مورد نیاز میان تعداد دفعات انزال، افزایش پیدا می کنند؛ این مدت زمان

پس از سن 60 سالگی یک روز کامل و یا چند روز محاسبه شود.

یکی دیگر از مشکلات ج ن س ی 60 سالگی این است که طرفین رابطه تصور می کنند که حتماً باید به اوج لذت ج ن س ی دست پیدا کنند. انجام این کار لزوماً واجب نیست. ج ن س مذکر تصور می کند که حتماً باید به اوج لذت برسد و ج ن س مؤنث هم تصور می کند که اگر نتواند شریک خود را به بالاترین میزان رضایت برساند، برای او جذابیتی نخواهد داشت.

کمبود مواد روان کننده یکی از مشکلات خانم ها و سستی کمر از جمله مشکلات آقایون در دوران میانسالی به شمار می رود. درمان هایی برای هر دو مورد وجود دارد که با مشورت با پزشک قابل حل می باشد.

زمانیکه صحبت از مشکلات ج ن س ی به میان می آید، فاکتورهای بسیار زیادی را باید مد نظر گرفت. تحت درمان بودن و استفاده از برخی داروهای خاص، الکل، و برخی بیماری های خاص، تمایل ج ن س ی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. باز هم در این مورد مشورت با پزشک بیشترین کمک را می تواند به شما کند.

یکی از مهمترین ابزاری که هر خانواده می تواند با بکارگیری آن مشکلات ج ن س ی خود را برطرف نماید، کمک گرفتن از مغز است. از آن عاقلانه استفاده کنید تا دلیلی برای عدم برقراری رابطه ج ن س ی در افراد بالای 50، 60، 70 و حتی بالاتر باقی نماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر