تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

قدرت جنسی مردان در طول سالهای عمر

جمعه 2 شهریور 1386

قدرت جنسی مردان در طول سالهای عمر

قدرت جنسی مردان در طول سالهای عمر

بنا به سفارش جمعی از کاربران مقاله از مجله الکترونیکی Asheghi4U

آیا مردان بمرور زمان قدرت جنسی خود را از دست می دهند؟آیا بعد از سن مشخصی دیگر از رابطه جنسی لذت نمی برند؟

هم در مردان و هم در زنان نیازها و خواستن سکس بمرور زمان و با بالا رفتن سن به آرامی کم می گردد. ضمن اینکه باید بدانیم با وجود این مسئله ، تستسترون ، هورمونی اصلی که در مردان کنترل سکس و خواست آن را به عهده دارد هرگز از ترشح باز نمی ایستد. بخاطر ایم مورد است که اصلا غیر طبیعی نیست که مردان حتی در سنین بالا مثل هفتاد یا هشتاد هم بتوانند شهوت جنسی داشته باشند. دلایلی وجود دارد که چرا در بعضی از زمانها در زندگی مردان توجه و خواست آنها به امور جنسی کم می گردد که می توان به استرس ، چاقی ، درگیری های کاری ، اثرات جانبی دارویی ، تحت درمان بودن فرد ، ناراحتی در رابطه با پارتنر و نداشتن علاقه به وی و مسائل مختلف یاد کرد.

همانطور که گفته شد فعالیت جنسی با بالاتر رفتن سن در مردان کم می شود اگرچه که خواسته های جنسی همیشه در جای خود باقی می ماند. مردان عموما تا سنین بیست سالگی بطور زیاد خود ارضایی می کنند. از سنین بیست تا بیست و پنج سالگی عموما میزان این کار را کمتر می کنند . در این سن عموما ارگاسمهای شبانه و در طول خواب کمتر می شود . بعضی از افراد نارضایتی هایی را در آلت خود عنوان می کنند از جمله اینکه آلت آنها به اندازه کافی نعوذ نمی کند و یا سفت نمی گردد در حالیکه قبلا با دیدن یک تصویر به حالت نعوذ می رسیدند اکنون باید مستقیما آلت را تحریک کنند تا آلت آماده فعالیت گردد و نعوذ آلت در آنها هرگز به اندازه ای که قبلا حدس میزنند بوده نیست. بر خلاف گذشته آلت بیشتر به از دست دادن نعوذ خود گرایش دارد تا برعکس آن. عنوان می کنند که حتی نحوه نعوإ آنها نیز فرق کرده است . آلتی که قبلا بسمت بالا نعوذ می کرده اکنون بمانند اینکه سنگین شده باشد فقط راست و بحالت نیمه بر افراشته در آمده است. اکنون احتیاج به ارگاسم شدن و برون پاشی در آنها کمتر گردیده و بر خلاف قبل که با چندین بار ارگاسم شدن همچنان عطش داشتند اکنون با یکبار ارگاسم کاملا خسته و بی حال می گردند. اعلام می کنند که منی آنها قبلا شفافتر بوده و با شدت بسیاری می پاشیده و مقدار آن نیز بیشتر بوده در حالیکه اکنون غلیظ شده و با شدت و مقدار کمتری بیرون میریزد. این مسائل تا سنین پنجاه همچنان باقی می ماند . در سنین پنجاه مرد کم کم در می یابد که خواسته و نیازهای جنسی وی دیگر بشدت قبل نیست . درمیابد که بسیار باید تلاش کند تا منی از وی خارج گردد . در واقع منی ترجیح میدهد برخلاف جوانی که بیرون می پاشید اکنون در خانه بخوابد! همینطور بسادگی ارگاسم نمی گردد و بسیار زمان خواهد برد.مرد در می یابد که لازم نمی بیند که در طول رابطه جنسی حتما خود را بمرز ارگاسم برساند و ارگاسم گردد.

چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که تمامی اینموارد طبیعی هستند و مشمول سن می گردند. مسلما شما انتظار ندارید که یک قهرمان دو المپیک رکورد خود را در شصت سالگی بزند! دیگر اینکه آلت هرگز قدرت خود را در دریافت و ارائه لذت در امور جنسی از دست نخواهد داد . برای همین بجای اینکه نگران وضعیت خود باشید سعی کنید از تمام طول عمر خود استفاده کرده و لذت ببرید

بنا به سفارش جمعی از کاربران مقاله از مجله الکترونیکی Asheghi4U

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر