تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

انواع روشهای رابطه جنسی بین زوجین و مسایل شرعی پیرامون آن

انواع روشهای رابطه جنسی بین زوجین و مسایل شرعی پیرامون آن

انواع روشهای رابطه جنسی بین زوجین و مسایل شرعی پیرامون آن

منبع : پایگاه اینترنتی تنظیم خانواده

www.asheghi4u.net

هدف از درج این مقاله آشنایی افرادیست که قصد ازدواج دارند و با اصطلاحات انواع رابطه اشنایی ندارند و همینطور رفع برخی ابهامات از نظر مسایل شرعی و پزشکی پیرامون رابطه جنسی بین زوجین است .

انجام رابطه جنسی بر دو قسم است که شاید هر قسمت پوزیشنها و حالات مخصوص به خود را داشته که تعداد مجموع آنها بیش از 80 پوزیشن میباشد که چون درج و توضیحات در مورد پوزیشنهای هر بخش برای کاربران زیر 16 سال ممنوعیت دارد از درج آنها معذوریم. و در اینجا به سر فصلها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت :

1) رابطه جنسی به صورت دخول HARD 3EX : که هارد ۳کس یا عمل دخول بین زوجبین نیز خود به دوبخش تقسیم می شود

الف ) رابطه جنسی واژینال (VAGINAL 3EX) این نوع نزدیکی همان دخول از طریق واژن میباشد که نرمال ترین نوع رابطه هارد محسوب می شود. در روابط زوجین استفاده از ابزار پیشگیری از بارداری در انجام این رابطه توصیه می شود .انجام این رابطه در صورتی که با رغبت دو طرفه ( زن و شوهر ) انجام گیرد تاثیرات روحی و رواین مثبتی برای دو طرف برجا می گذارد آمیزش جنسی بین زن و شوهر نیز از نظر پیامبر اسلام و امامان بسیار پسندیده شمرده شده است.

ب ) رابطه جنسی مقعدی : ( ANAL 3EX )دخول از راه مقعد که این رابطه یک رابطه منفی میباشد و از نظر شرعی در صورت تمایل زن کراهت زیاد و درصورت عدم رضایت زن حرام است و حتی از نظر برخی علماء حرام است و از نظر پزشکی مردود میباشد چرا که به بافتهای عصبی نواحی مقعد آسیب جدی وارد میسازد و انجام مکرر این رابطه باعث آسیب به انال یا قسمت خروجی مقعد می شود تا جایی که در دراز مدت ممکن است کنترل عمل دفع از حالت ارادی خارج شود .همچنین از نظر پزشکی و انتقال بیمارهای مقاربتی یکی از روابط پر خطر جنسی رابطه از طریق مقعد میباشد که به علت تجمع باکتریها انتقال اینگونه بیمارهای زودتر میسر می شود.

2) رابطه جنسی نرم یا بدون دخول (SOFT 3EX) رابطه جنسی از نوع سافت یا نرم رابطه جنسی که در آن عمل دخول انجام نمیگیرد و از اینرو برای زنان محسوس تر میباشد این رابطه نیز انواع مختلفی دارد

الف ) معاشقه (LOVELY 3EX) بوسیدن ، درآغوش گرفتن، نوازش کردن و بکار بردن حرفهای زیبا و عاشقانه نیز در این رابطه قرار دارد در این رابطه احساسات حرف اول را میزند و بار مثبت زیادی بهمراه دارد از اینرو در دوران پیش از اردواج ( نامزدی و عقد) این رابطه توصیه می شود البته در این رابطه دو طرف نباید سعی در تحریک یکدیگر داشته باشند.

ب) رابطه جنسی دهانی ( ORAL3EX) اورال ۳کس یا ۳کس دهانی از نظر پزشکی رد نشده هر چند توصیه هم نمیشود در این رابطه دهان نقش مهمی را ایفا می کند لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی مردانه و زنانه ، نکته مهم اینکه این نوع ارتباط فقط بین شرکای جنسی ثابت (زن و شوهر) توصیه می شود به علت مسایلی همچون نظافت وپاکیزگی و عدم ابتلا به بیمارهای که از طریق رابطه جنسی انتقال می یابند در مورد انتقال این بیماریها در صورت زخم بودن نواحی اطراف دهان و یا دستگاه تناسلی و تماس این دو عضو با هم احتمال انتقال این نو ع بیماریها بعید نیست وارد شدن منی در دهان یا مایع ترشح شده از واژن زنان در دهان از نظر شرعی حرام است همچنین از نظر پزشکی توصیه می شود از وارد شدن ترشحات خروجی از الت تناسلی مرد و زن به دهان خوددرای شود در این رابطه افکار روانی بر کیفیت و کمیت آن تاثیر گذار میباشد.

ج رابطه جنسی بدون دخول ( SOFT 3EX ) اما رابطه اصلی سافت ۳کس عبارت است از مجموع رفتارهایی که در آن بدون انجام عمل دخول یا همان هارد سکس زوجین ارضا می شوند

3) رابطه جنسی عضو یا عمل محور ( FETISH 3EX) نوع خاصی از تفکرات جنسی که معطوف به عمل خاص یا عضو خاصی از بدن شریک جنسی می شود و افرادی که از فتیش خاصی تبعیت می کنند در روابط جنسی خود بیشترین زمان را به آن اختصاص می دهند.

برخی دستورات و احادیث اسلام در باب رابطه جنسی بین زوجین :

اسلام دستور مى‏دهد همبستر شدن در پنهان صورت پذیردنه در حضور هوو ویا فرزندى که صداى آنها را مى‏شنود وپیکرشان رامى‏بیند. از امام صادق‏علیه السلام روایت شده است که فرمود: پیامبرصلى الله علیه وآله‏فرموده است: “سوگند به خدایى که جان من در ید قدرت اوست،اگر مردى با زنش در آمیزد در حالى که کودکى بیدار آن دو را مى‏بیندوصدایشان را مى‏شنود وصداى نفسهاى زن وشوهر به گوش اومى‏رسد این کودک روى رستگارى را نخواهد دید، اگر پسر باشد زناکار خواهد شد، واگر دختر باشد زانیه خواهد شد.”

اسلام کراهت دارد که مردى ایستاده مباشرت کند وآن را کاردراز گوشها مى‏داند. در حدیثى نبوى آمده است: “اى على! ایستاده‏با زنت جماع نکن که این کار دراز گوشهاست.”(۵۰۱)

نیز کراهت دارد مردى در شب مسافرت که غالباً با اضطراب‏همراه است واحتمال ضعف مى‏رود، با همسرش همبستر شود. ازپیامبرصلى الله علیه وآله رسیده است که حضرت‏صلى الله علیه وآله کراهت داشت مرد در شبى‏مباشرت کند که آهنگ سفر دارد.(۴۹۳)

نیز بلافاصله پس از خوردن غذا با شکم پر نباید همبستر شد.از امام صادق‏علیه السلام روایت است که فرمود: “سه چیز بدن را ویران‏مى‏کند وچه بسا آدمى را بکشد: با شکم پر به حمام رفتن، با شکم پربا همسر آمیزش کردن وازدواج با پیر زنان.”(۴۸۹)

شایسته نیست آدمى با شهوت زن دیگرى خود را تحریک‏کند وسپس به شهوت آن زن با همسر خویش در آمیزد، این عمل برحسب روایت رسیده از پیامبرصلى الله علیه وآله مکروه است. چه، پیامبرصلى الله علیه وآله‏مى‏فرماید: “اى على! با شهوت زن دیگرى با همسرت نزدیکى‏مکن، زیرا در این صورت من از آن بیم دارم که اگر نطفه فرزندى منعقدگردد، کودک شما نامرد وبى عقل باشد.”(۴۸۳)

وهنگام نزدیکى شایسته نیست زن را به شتاب اندازد، ونبایدتا وقتى که نیاز زن بر آورده نشده او را رها سازد. اسلام از زبان‏حضرت على‏علیه السلام این چنین به ما تعلیم مى‏دهد: “هرگاه فردى از شماآهنگ همسر خود کرد نباید او را به شتاب افکند، زیرا زنان نیزنیازهایى دارند.”(۴۸۰) حکمت این کار آن است که اگر زنى کامیاب نشودچه بسا در اندیشه مرد دیگرى افتد. امام صادق‏علیه السلام مى‏فرماید: “چه‏بسا کسى از شما با همسرش همبستر شود وزنش از او چنان جدا شودکه اگر حتى مرد زنگى را هم ببیند به او در آویزد. پس هر کسى آهنگ‏همسر خود کرد باید میان آن دو ملاعبه‏اى صورت پذیرد که این بهتراست.”(۴۸۱)

هم آغوشی را برای آخر شب بگذارید زیرا برای بدن مناسب ،برای فرزند دار شدن امید وارتر و فرزند عاقل تر خواهد شد .

" امام رضا(ع)،سفینه البحار ،همان "

حلالی لذت بخش تر از هم بستر شدن با همسر نیست ،ولی زیاده روی در این امر نارواست ،میانه روی در آمیزش به سلامت آدمی می افزاید و عمر را زیاد می کند.

" امام صادق (ع) ،وسائل الشیعه ،ج14،ص96 "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر