تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

درد و ناراحتی در برقراری رابطه جنسی برای زوجه :

سه شنبه 9 خرداد 1385

درد و ناراحتی در برقراری رابطه جنسی برای زوجه :

درد و ناراحتی در حین سکس :

(برای خانمها )

زنان و دخترانی هستند که در حین سکس درد زیادی احساس میکنند و علیرغم میل آنها به سکس و هم آغوشی . اما تجربه درد مانع از این کار میشود .

هیچ کس نباید در حین سکسدرد و ناراحتی بکشد .به همین دلیل اولین توصیه به کسانی که درد را تجربه میکنند میگوییم که اول دست نگه دارید .سکس برای لذت و خوشی و کیف کردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام سکس نشانگر این است که یک جای کار می لنگد اما متاسفانه بسیاری با این مشکل دست به گریبانند .

دخترانی که برای اولین بار عمل دخول آلت پسرانه را در درون خود تجربه می کنند ( دختران باکره ) ممکن است خود عمل پاره شدن پرده بکارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس عدم راحتی آنان شود که شدت عدم راحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر که به انقباض ماهیچه های بدن او ودر نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر میشود .

برای جلوگیری از این مشکل ، بهتربن کار صحبت با همدیگر آماده سازی هم و اعلام این مسئله که اولین بار من است و تجربه ندارم و عمل دخول را با کمک و هماهنگی هم انجام دهند .

در بسیاری از مواقع شکل و شیوه فعالیت وتحرک شریک جنسی شما ( مرد یا پسر ) باعث این درد میشود .مثلا مثل افراد .... ندیده ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل شما انجام میدهد یا اینکه از یک زاویه نامناسب آلت خود را وارد شماکرده است . دلیل دیگر احساس درد میتواند کمبود ترشحات آلت شما باشد استفاده از یک سری دارو ها در کم کردن ترشحات واژن تاثیر منفی دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث کم شدن ترشحات واژن میشود .

صحبت کردن با هم ، تغییر زاویه دخول ،یواش کردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشکل است . راه دیگر استفاده از کرمهای لزج کننده است که به همین نام در داروخانه یافت میشود .

در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و معاشقه و ناز و لیسیدن و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریک ترشحات باعث خشک ماندن واژن و عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت طرف میشود که به احساس درد و ناراحتی زن از سکس منجر میشود .( اهمیت " هنر بوسیدن " و " اهمیت نوازش" در اینجاست که حتما مطالعه نمایید .)

امــــــا گاهی اوقات با وجود به کارگیری دهان و زبان و دست (معاشقه) برای تحریک و آماده سازی زن برای دخول ،واژن زن ترشحات لازم را انجام نمیدهد یعنی واژن هموز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود .در نتیجه تماس و ضربه های یک آلت سفت را بر نمیتابد و باعث درد میشود .

برای حل این مشکل مرد باید قبل از چپاندن آلت از انگشتان خود استفاده کند . و حسابی به تحریک واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنکه نوازش ،بوسه ، تحریک چوچوله و...... را قبلا انجام داده باشد .

به کارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است . چون هم به نوبه خود زن را تحریک میکند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس میکند .( محیطی گرم . نرم . خیس . ازج و منبسط "بد نیست توی چشمهای هم نگاه کنید ")

گاهی انقباض شدید ماهیچه های کناره دیواره واژن هم باعث احساس درد میشود .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب . نگرانی. ترس .واهمه وفشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بیجای مرد از او در امور سکسی و .... ناشی میشود .یعنی مشکل یک عامل روانی دارد .تلاش برای عمل هماغوشی در یک فضا و محیط مناسب .بوسه و معاشقه طولانی آماده سازی درست و حسابی 2 طرف برای دخول و کنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشکل میانجامد .

اما هستند زنانی که پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشک مراجه کنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف ) است که راه آن مراجعه به پزشک است .استفاده از عطر و کرم در واژن و اطراف آن ممکن است باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها شود .

در نهایت مراجعه به روان پزشک برای عده ای از خانمها که باز هم مشکل دارند توصیه میشود .

نکته مهم پایانی :

در آخر نباید درد و ناراحتی ناشی از یک عامل مهم روانی دیگر را از یاد برد .

زنان و دخترانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند یا بنا به آموزشها و اعتقادات محدود کننده و یا فشارهای فرهنگی و خانوادگی ، از انجام عمل سکس احساس گناه با آلوده بودن میکنند . بهترین راه برای غلبه بر این مشکل ، بالا بردن آگاهی خود درباره مسائل جنسی تلاش برای کنار گذاشتن اخلاقیات و آموزشهای محدود کننده . اعتماد منطقی به طرف مقابل ، صحبت کردن با هم و تبادل تجربیات است .

امبدوارم مردان طرف اینگونه زنان لیاقت اعتماد را داشته باشند و سو استفاده نکنند

منبع از وبلاگ amuzesh6

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر