تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

مرداني كه به كودكان خود علاقه مند

مرداني كه به كودكان خود علاقه مند

ایمیل پرینت PDF

مرداني كه به كودكان خود علاقه مند

طبق تحقيقاتي كه اخيرا انجام شده است، زنان تنها با نگريستن به مردان مي توانند به طور ناخودآگاه وجود يا عدم وجود خصوصيات مورد نظرشان را در مردان تشخيص دهند.

در گزارشي كه اخيرآ در اين رابطه تهيه شده است، آمده : "زنان مي توانند نشانه هاي علاقه يا عدم علاقه به كودكان را در صورت مردان بخوانند و تشخيص دقيقي از چگونگي تفكر آنها نسبت به جنس مخالف نيز داشته باشند."

تحقيقات آماري نشاده داده است، آن دسته از مردان كه به كودكان علاقمند هستند، براي روابط دراز مدت مناسب ترند و مردان متعصب با طرز تفكر مرد سالار براي روابط گذرا و كوتاه مدت مناسبند.

مطالعات انجام شده توسط محققين دانشگاه شيكاگو و دانشگاه كاليفرنيا - سانتا باربارا - نشان داده است:

"زنان به طرز شگفت آوري در تشخيص توانايي مردان در تشكيل زندگي و ميزان علاقه آنها به داشتن فرزند - تنها با نگاه كردن به چهره آنان - مهارت دارند. نتيجه گيري زنان در اين مورد باعث مي شود كه راجع به نوع رابطه و مدت زمان آن، در همان ابتداي امر تصميماتي اتخاذ كنند."

نتايج تحقيقات اخير بيانگر اين نكته است كه در چهره هر شخص، خيلي بيش از آنچه تصور مي رود اطلاعات كاملي در مورد پتانسيل شخصيتي در مقام شريك آينده زندگي وجود دارد.

آنچه مسلم است زنان در اين زمينه از يك حس ثانويه برخوردار نيستند، اما مرور زمان و تجربيات مختلف به آنان مي آموزد كه تمام جزئيات را در مورد تصميم گيري براي زندگي مشترك آينده و ايجاد روابط خود در نظر بگيرند.

بد نيست به يكي از آزمايشهاي انجام شده در اين تحقيقات اشاره اي داشته باشيم :

- عكس هايي از چهره هاي مردان مختلف داوطلب در اختيار 29 نفر از دانشجويان دختر در مقطع ليسانس قرار گرفت.
- از آنها خواسته شد كه صاحبان عكس ها را به ترتيب بر طبق ميزان علاقه آنها به كودكان، جذابيت ظاهري و مهربان بودن، دسته بندي نمايند.
- به علاوه از آنها خواسته شد نظر خود را راجع به احساساتي بودن يا نبودن هر يك نيز بيان كنند.

نتيجه كار باور نكردني بود ... حدس اين دانشجويان دختر كاملا به واقعيت نزديك بود!

به عنوان نتيجه اصلي اين تحقيق مي توان به اين نكته اشاره كرد كه "زنان آن دسته از مرداني را كه به كودكان علاقه مند هستند، قابل اعتماد تر مي پندارند و آنها را براي ايجاد يك رابطه دراز مدت انتخاب مناسب تري مي دانند. اكثر زنان اين مسئله را با نگاه كردن به چهره مردان تشخيص مي دهند."

آخرين به روز رسانی ( شنبه, 17 مرداد 1388 03:36 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر