تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

آیا خود ارضایی در زنان برای ارگاسم شدن آنها مشکل می آفریند

آیا خود ارضایی در زنان برای ارگاسم شدن آنها مشکل می آفریند



آیا خود ارضایی در زنان برای ارگاسم شدن آنها مشکل می

آفریند؟

منبع وبلاگ amir64

نگران نباشید. به تجربه باید گفت که میزان خود ارضایی که شما از آن حرف می زنید به نزدیکی نگرانی که برای خود ساخته اید نیست و نمی تواند تاثیری بر ارگاسم شدن شما چه در حال حاضر و چه در آینده داشته باشد.خیلی از زنان هستند که برای ارگاسم شدن دچار مشکل می شوند. چه توسط خودشان و چه تلاش پارتنر آنها، برای دستیابی به این مهم. در مورد شما مسئله می تواند تا حدی روانی نیز باشد. اینکه شما احساس گناه می کنید از کاری که انجام می دهید یا نگرانی شما از انجام با اصطلاح بیش از حد آن می تواند برای ارگاسم شدن شما ایجاد مشکل کند و فکر آن باعث سخت تر شدن ارگاسم در شما گردد.

در مورد ارگاسم پیاپی بخاطر بسپارید که کلا این مسئله بندرت اتفاق می افتند. سعی کنید فشار بیش از حد و بیشتر از یکبار ارگاسم به خود وارد نکنید. اینطور نیست که شما گیر بدهید که حتما باید ارگاسم چنیدن باره داشته باشید. در این مورد هر زنی موفق به داشتن تجربه آن نیز نمی گردد. بخاطر بسپارید که شما خیلی هم خوش شانس هستید که آن را هر چند مدت یکبار تجربه می کنید.

در مورد اینکه برای شما ارگاسم شدن با پارتنرتون سخت شده است دلایلی رو برایتان فهرست کرده ایم که می تواند عامل این مورد باشد:

۱- زمانیکه شریک شما مشغول تحریک کردن شماست ذهن شما در جای دیگری بسر می برد. آیا وی خسته شده است؟ آیا وی تا ارگاسم شدن شما تلاشش را خواهد کرد؟ الان وی به چه فکر میکند؟ چرا ارگاسم نمیشوم؟ و نظایر این افکار بهتر است بجای این افکار فکر خود را بروی تحریکاتی که میشوید متمرکز کنید.

۲- ممکن است شما در طول تحریکات پارتنر خود تحریک هم می گردید اما اینکه ممکن است ارگاسم نشوید باعث می گردد که دوباره فشار بیشتری را به تحریکهای جنسی خود وارد آورید و آن را با سرکوب کردن ناخواسته پایان دهید.

۳- ممکن است شما از اینکه به پارتنر خود فشار بیاورید و از وی بیشتر بخواهید یا تمناهای خود را نشان دهید می ترسید

۴- از این می ترسید که پارتنر شما تمام فکر خود را مشغول ارگاسم کردن شما کرده است چراکه احساس می کنید برای ارگاسم شدن تحت فشار هستید و این خود نیروی باز گرداننده برای ارگاسم شدن است.

۵- ممکن است شما دچار درگیری های شخصی خود باشید و یا حتی ممکن است نارضایتی را در مقابل فردی که با وی آمیزش دارید احساس می کنید.این خود می تواند ناخواسته باعث گردد که در مقابل ارگاسم شدن مقاومت نمایید.سنبلی برای مقاومت در مقابل وی

۶- شما ممکن است احساس گناه و یا نارضایتی از جنس خود، بدن خود و یا جنسی بودن خود می کنید و در نتیجه نمی توانید خود را در زمان رابطه راحت نگه دارید.

هرکدام از دلایل بالا اگر در مورد شما صدق می کند می تواند نشانه ای برای شما باشد. اینکه باید روی فضاهای داخلی و شخصی خود کار کنید ، فکر کنید و با پارتنر خود صحبت کنید. ارگاسم نشدن خود را مسئله ای در نظر نگیرید که بخواهید آن را شخصی تلقی کنید و یا در خود بریزید.باید آن را با پارتنر خود مطرح کنید و سر در بیاورید که مشکل از کجا نتیجه می گیرد. شما باید شرایط خود و پارتنر خود را در مواردی که دچار تردید یا تورم آن را می بینید تقییر دهید.بعد از آن لازم است که در صورت همچنان پابرجا بودن مسئله با یک متخصص روانشناس موضوع را در میان بگذارید.اما بخاطر بسپارید که هیچ ربطی بین مشکل شما و خود ارضایی شما وجود ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر