تبلیغات کلیکی و کسب در آمد لطفا کلیک کنید برای حمایت از ما

جستجو در کل مطالب این وبلاگ

۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

دوست داريد چه هديه‌اي از شوهرتان ..


دوستي مي‌گفت: (مي‌دانم زن‌ها چي مي‌خواهند، اين‌كه شوهرشان پول زيادي در اختيار آنان بگذارد و آنها خرج بكنند!؟)
او اشتباه مي‌كرد، چرا كه هر زني به راحتي مي‌تواند پولي كه در اختيارش مي‌گذاريد را خرج كند، اما او با اين چيزها نمي‌تواند نيازهاي عاطفي‌اش را برطرف كند چرا كه او به شوهرش احتياج دارد. از طرفي خيلي از مردها عشق خود را با هديه‌هاي رويايي كه شخصي است نشان مي‌دهند به راستي مي‌دانيد همسرتان چه هدايايي را دوست دارد؟ يعني مي‌دانيد همسر شما اگر ماشين ظرفشويي هديه بگيرد خوشحال مي‌شود يا يك شاخه گل سرخ؟

آنچه كه در ادامه مي‌خوانيد نمونه‌هايي از هدايايي است كه خانم‌ها خيلي دوست دارند.يك شاخه گل، كارت‌هاي تبريك، عطر، جواهرات، نامه‌اي كه خودتان نوشته باشيد، لباسي كه دوست دارد، گلدان قشنگ، مجسمه‌هاي سراميكي، كتاب شعر و يا حتي ماندن يك شب در هتل و به اينها شكلات! را هم اضافه كنيد.
به ياد داشته باشيد كه خريد هديه‌اي كوچك و ارزان و تقديم آن به شكلي خوشايند، مي‌تواند براي او جالب توجه‌تر باشد.
(الن كريدمن) در كتابش تحت عنوان (راز دلبسته كردن زن) و يا (چراغ دل زنت را روشن كن) مي‌نويسد: جرالد مي‌گفت: همسرم، برشتوك را هر روز صبح با شير مي‌خورد، به خاطر همين موضوع، به سوپرماركت رفتم و يك جعبه بزرگ برشتوك خريدم و آن را با يك گره پاپيوني بسته‌بندي و يادداشتي هم ضميمه‌اش كردم: (براي بهترين و كامل‌ترين زني كه مي‌شناسم.) مي‌توانم به شما بگويم آن شب آمدنم به خانه خيلي استثنايي بود، چنين هديه كوچكي براي او مفهوم بسياري داشت.
و يا (چيپ) يك بسته شكلات خريد و آن را در كيف همسرش گذاشت و يادداشتي هم ضميمه آن كرد كه روي آن نوشته بود: (به همسر بي‌نظيرم كه هميشه به من خوبي و عشق مي‌دهد.) زماني كه مرد به سركارش رسيد، زن به او تلفن كرد كه بگويد با اين كارش روز خوبي را براي او تدارك ديده است.
يا يكي ديگر از دوستانم مي‌گفت: من هر روز صبح خيلي زود سر كار مي‌رفتم، شب قبل به گلفروشي رفتم، يك شاخه گل رز و يك شاخه گل زنبق خريدم و صبح روز بعد به همراه يادداشتي در كنار بالش زنم گذاشتم. بر روي يادداشت نوشته بودم: (گل‌هاي رز قرمز هستند و بنفشه‌ها آبي، گرچه من در محل كارم هستم، به تو فكر مي‌كنم.) شب كه به خانه آمدم با من مثل يك سلطان رفتار شد. تصورم اين بود كه براي خوشحال كردن همسرم به پول فراوان احتياج دارم، اما دريافتم كه دو شاخه گل به اندازه يك كت خز موثر است. يا ديگري يك مجسمه عقاب سراميكي خريد و يادداشتي به آن چسباند كه روي آن نوشته بود: (زماني كه تو در كنارم هستي، من از عقاب بالاتر پرواز مي‌كنم) سپس آن را در جايي كه مطمئن بود، زنش پيدا مي‌كند، گذاشت. آن مجسمه سراميكي حالا جزو يكي از دارايي‌هاي باارزش اوست.(آلن كروفي) مي‌گويد: تمامي اين مردها از اين‌كه وقتي بخواهند فكر خود را به كار بيندازيد، چقدر خلاق خواهند بود، حيران شدند. هديه‌هايي كه آنها دادند، شايد كوچك بود، اما براي همسرانشان دنيايي ارزش و نتايجي جالب توجه به همراه داشت.
هر آنچه را تصميم مي‌گيريد به همسرتان هديه بدهيد و مطمئن باشيد كه هديه‌اي كامل است. هميشه كار اضافي نيز انجام دهيد، اگر هديه‌تان گلدان است، در آن گل بگذاريد، اگر هديه وسيله موسيقي است، يادداشتي كوچك روي آن بگذاريد، اگر امكان پيچيدن هديه هست، آن را بسته‌بندي كنيد. چون زن‌ها دوست دارند بسته‌بندي‌ها را باز كنند، اگر هديه شما يك ظرف شيريني است، در آن حتما شيريني بگذاريد.
و زني مي‌گفت پس از 25 سال ازدواج، هنوز اولين سالگرد ازدواجم را به ياد دارم. شوهرم آن روز را فراموش كرده بود، ابتدا تصور مي‌كردم كه او شوخي مي‌كند، اما شوخي در كار نبود.
من تمام روز را گريه كردم، سرانجام در حدود ساعت هشت شب، او شتابان به فروشگاهي رفت و يك ظرف مخصوص شكلات خريد و به خانه آورد، وقتي آن ظرف را ديدم بلندتر گريه كردم، براي آن كه مي‌دانستم در خريد آن اصلا فكر نكرده است چون من رژيم داشتم و او يك ظرف شكلات خريده بود( !او حتي درك اين را نداشت كه در آن ظرف شكلات بگذارد.)
زني ديگر مي‌گفت: شوهرم در خانواده‌اي بزرگ شده است كه عادت به خريدن هديه ندارند، او هرگز نديده بود كه پدرش براي مادرش گل بياورد، از اين رو واقعا تصور نمي‌كرد كه روزهاي تولد يا سالگردها اهميت دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر